wtorek, 14 maja 2024

613. Mini maskotki - pojazdy budowlane.

 Hej, hej!

      Wiosna rządzi się swoimi prawami, dlatego na chwilę znikłam z bloga. 

   Jako maniak rabatek, krzaczków i kwiatów, z lubością zatraciłam się w grzebaniu w ziemi :) Póki co wszystko 'ogarnięte' i tylko o wieczornym podlewaniu nie można zapomnieć, bo strasznie sucho...

No, więc wracam do wpisów ;)

  Na początek mini maskotki, które uszyłam dla mojego młodszego synka, takie akurat do małych łapek. Mają dosłownie po kilka cm i mieszczą się na dłoni.

   Nie trudno się domyślić, że panele pojazdów budowlanych, to nadruk/wzór z bawełnianej (pościelowej) tkaniny. Plecki maskotek, to również bawełniana tkanina, tym razem jednolita w ulubionym, niebieskim, kolorze synka. Wypełnienie maskotek stanowi mięciutka i sprężysta kulka silikonowa. 

   Oczywiście najistotniejszy jest fakt, że są to autka budowlane, które w dodatku są leciutkie, mięciutkie i  z całą pewnością można zabrać ze sobą także do spanka ;)








   Podoba mi się koncepcja takich małych autek i kusi mnie jeszcze tkanina z wozami strażackimi. Kto wie, czy i takie autka  - maskotki nie powstaną?


Pozdrawiam cieplutko,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!