piątek, 28 marca 2014

Kartki wielkanocne 2014, wczorajszy spacer, sposób na obserwowanie bloga

Zgodnie z kolejnością z tytułu posta zacznę od karteczek. Robię je na własny użytek i w tym roku potrzebowałam sześciu. Wzory kartek pochodzą z gazetek HP i spec. wyd. Burdy. Konkretniej napisać nie mogę, bo łączyłam wzorki według własnego pomysłu. Wszystkie kolory dobierałam sama i w przeważającej większości jest to trzy nitki Ariadny. Pas-partu także zrobione własnoręcznie. W jaki sposób, przeczytacie tutaj. Kartki są proste, ale myślę, że swój urok mają : )












Wczoraj poprawiła się wreszcie pogoda i po południu wybraliśmy się z synkiem na spacer. Mieszkam w strefie buforowej  Narwiańskiego Parku Narodowego i właśnie nad Narew wybraliśmy się na tę przechadzkę. A natura zgotowała nam niespodziankę - taniec godowy Łabędzi. Piękne ptaki, więc postanowiłam Wam je pokazać. Tylko, ptaki postanowiły dostojnie odpłynąć, kiedy Piotruś i Oliwka zaczęli wznosić okrzyki radości na ich widok :) Ta dostojność, gracja, klasa, aż nabrałam ochoty, żeby wyszyć takiego pięknego ptaka. Chyba poszukam jakiegoś ładnego wzoru :)

Łabędzie na Narwi

A "nasz" bocianek też już wrócił z ciepłych krajów. Na zdjęciach widok z mojej sypialni, i gniazdo z bliższej odległości :) A także wizyty bocianów na moim podwórku w 2012 roku :)


Widok z okna mojej sypialni
Bocianie gniazdo


Sianko do budowy gniazdka - kwiecień 2012
Spacer bocianów - sierpień 2012


Ostatnio są jakieś problemy z dodawaniem się do "obserwatorów" blogów. Trudno w sieci, znaleźć jakiekolwiek informacje, dlaczego tak się dzieje. Niektórzy piszą, że to wina zmiany gadżetu GoogleFriends na Google +. Z czego, by jednak to nie wynikało, coś, co niby ma ułatwiać obserwowanie blogów (mam na myśli gadżet "Dołącz do tej witryny. Sieć znajomych w Google), nie za bardzo działa. Ja ostatnio, oprócz wspominanych na niektórych blogach sposobów, znalazłam jeszcze taki. Po zalogowaniu się na swoje konto, pojawia mi się okno PULPIT NAWIGACYJNY. Z lewej strony ekranu jest pomarańczowa LISTA CZYTELNICZA, a tuż pod nią guzik DODAJ. Gdy na niego klikniemy, otwiera się okno. Wystarczy skopiować tam adres bloga, który chcemy obserwować (dodaj z URL-a) i wybrać czy chcemy obserwować blog publicznie czy anonimowo (opcję obserwowania), na koniec klikamy guzik OBSERWUJ. I gotowe :) Dodam, że nasza ikonka pojawia się i jest widoczna na obserwowanym blogu, "zasila" grono obserwatorów na tym blogu. Jest tu trochę zachodu, ale to też pomysł, szczególnie kiedy inne sposoby zawiodą :)

Piękne słońce dzisiaj, więc pora troszkę pogrzać buźkę :) Pozdrawiam cieplutko i przypominam, że moje Candy ślubne rusza już wkrótce :)

23 komentarze:

  1. Witaj... dopiero zaczynam zabawę z blogiem, ale też już zaczęłam produkcję ( :) ) kartek świątecznych. Na razie powstały dwie, nad kolejnymi pracuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w takim razie w blogowym świecie :) Dziękuję za dodanie mnie do obserwowanych blogów. Ja już też zerknęłam sobie do Twojego "Kącika..." i również dodałam go do obserwowanych. Życzę Ci Ewuniu wielu inspiracji zarówno w pisaniu bloga jak i tworzeniu małych arcydziełek :) A już 1 kwietnia 2014 zapraszam na Candy do mnie :)

      Usuń
    2. Może będę miała więcej szczęścia w Twoim Candy... 1 kwietnia to moje urodziny...
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Hura! Jesteś kochana, pomogłaś mi bardzo i udało się i już Cie obserwuję. Super pozwól że będę ten sposób jak i Twojego bloga reklamowała :)) Pozdrawiam!! Buziolki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. Z tego wszystkiego zapomniała Ci powiedzieć że bardzo podobają mi się Twoje kartki, zwłaszcza ta z czerwoną pisanką. Osoba obdarowana na pewno się ucieszy :)) Papa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa o moich karteczkach :) Na "reklamę" pozwalam hihi. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Dzięki za ten sposób z dodaniem bloga, dzięki temu mogłam Cie dodać do obserwowanych :) Bardzo ladne karteczki, jako, że jestem fanką backstitchy, najbardziej podoba mi się ten pisklaczek wyskakujący z jajeczka. Też muszę ruszyć z produkcją karteczek ale czasu brak:( Zapraszam do siebie http://atelier-iwonki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) A za miłe słowa o karteczkach dziękuję. Zajrzałam sobie do Ciebie i także dodałam Cię Iwonko do obserwowanych blogów. A już 1 kwietnia 2014 zapraszam na Candy do mnie :)

      Usuń
  5. mam parę wzorów łabędzi krzyżykiem, tylko gdzie ja je wraziłam, jak znajdę to wyślę. A wiem wiem :P że robiłaś tez karczochy ;P bo nawet skomentowałam Twoje jajko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Ty wiesz Weroniko :) A gdybyś przy okazji znalazła swoje Łabądki to ja bardzo chętnie :)

      Usuń
  6. A my działkę rekreacyjną w puszczy niepołomickiej mamy- tam bociany już parę tygodni gniazdują, jest co oglądać. Nad Narwią 2 lata temu spacerowałam- pięknie! I kartki takie kolorowe :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam naszą okolicę i za nic bym jej nie zmieniła :) Za miłe słowa o karteczkach dziękuję :)

      Usuń
  7. A widzisz to pierwsze miejsce, w którym się natknęłam na wzmiankę o problemach z obserwowaniem - już myślałam, że to tylko u mnie taki problem... Spróbuję Twojego sposobu - dzięki.
    Karteczki mają wiele uroku - nie zawsze musi być mnóstwo ozdobników - haft się broni sam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słówko o karteczkach! Mnie udaje się za każdym razem dodać się do obserwatorów tym sposobem, więc naprawdę warto skorzystać :) Może trochę okrężną drogą, ale za to bez "rwania włosów z głowy" hehe.

      Usuń
  8. Piękne hafciki wykorzystałaś do swoich kartek, ślicznie się prezentują! Wiosnę dotykam dziś w ogrodzie, tylko cosik kości bolą od tego dotykania! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa o karteczkach :) A kości trzeba chyba na słoneczku wygrzewać tak długo jak się da :)

      Usuń
  9. Pięknie zrobiłaś haftowane karteczki , odbiorcy będą zaszczyceni,że poświęciłaś czas żeby zrobić dla nich coś wyjątkowego . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) Na szczęście dla nas, są ludzie, którzy doceniają naszą pracę. W niedzielę byliśmy u teściowej, a tam na regale nadal stoi moja krzyżykowa kartka bożonarodzeniowa :) A babcia na lodówce ma już całą kolekcję i chwali się każdemu :) A dla mnie serce rośnie :)

      Usuń
  10. Aniu, fajowe karteczki :) kolorowe i wesołe i takie powinny być Święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Mam jakoś tak, że tworząc poszczególne kartki myślę o osobie, która je dostanie i może tu tkwi ich urok :)

      Usuń
  11. Śliczne karteczki...bardzo kolorowe i radosne..takie jak święta wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale u Ciebie ladne widoki :-) Kartki super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu bardzo fajne karteczki :) bocian zapewne coś przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!