sobota, 8 marca 2014

Pralinkowo - kwiatowy Dzień Kobiet


 Marzec wyjął grosik srebrny,
Teraz będzie mu potrzebny.
Do kwiaciarni marzec pobiegł,
Kupić bukiet na Dzień Kobiet!

Wielu wspaniałych inspiracji i czasu na rozwijanie pasji!
Wszystkiego najpiękniejszego Drogie Panie :)

Pralinkowo - kwiatowy Dzień Kobiet

U mnie dzisiaj miły dzionek. Od mężusia i synka dostałam życzenia, buziaczki i kwiatuszek, a od teścia praliny :)

Ale też i pracowity był ten dzionek, jak to sobota. Oprócz takich typowych porządków w domu,dokończyłam wreszcie prace przy moim rabatko - skalniaczku. Oczywiście na razie to tylko takie porządki po zimie, bo na sadzenie kwiatuszków jeszcze troszkę za wcześnie. Chociaż już wychylają się z ziemi dzwoneczki, tulipany i narcyzki :) A z tym moim rabatko - skalniaczkiem to było tak. Nasza działka leży na takim gliniasto - żwirowym terenie. I choćbyśmy nie wiem jak się starali zbierać kamienie, one niemal rosną w oczach! A zresztą zebrać to jedno, ale co dalej? Złościłam się, szczególnie jak kosiarka strzelała tymi kamieniami na prawo i lewo. A potem pomyślałam sobie, że ludzie płacą przecież ciężkie pieniądze, żeby mieć kamienne ogrody. Jak nie możesz pokonać, to się przyłącz :) I tak powstał pomysł otoczenia drobnymi kamieniami domu, a z tych większych powstał mój skalniak. Oczywiście ta brukowana otoczka skalniaka to również moja robota :) Namęczyłam się straszniście, ale warte to było efektu końcowego. Na razie musicie uruchomić wyobraźnię, ale jak tylko moje kwiaty (zapasy nasion już gromadzę) zakwitną na pewno pokażę jak to wszystko wygląda. Dumna z siebie jestem już teraz, to się pochwalę. Póki co widok jeszcze taki wczesnowiosenny.





























No to teraz uciekam na jakąś godzinkę do swoich haftowanych krzyżyków, zanim przyjdzie pora na kąpielkę synka :) Miłego wieczorka!

5 komentarzy:

  1. piękny skalniaczek masz! ja z chęcią XD wezmę trochę kamieni jak masz za dużo :P haha i dziękuje za życzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Jeszcze jakiś czas temu z chęcią bym się kamieni pozbyła, ale jak już zrobiłam z nich użytek, to nawet ze spaceru "donoszę" kolejne ciekawe okazy hehe.

      Usuń
  2. piękne prace tworzysz:) dużo zdrówka !

    Zapraszam Cię serdecznie na mój blog z moim rękodziełem : decoupage, poduszki, ozdoby i dekoracje
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do grona obserwatorów
    już niedługo candy u mnie .
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!