wtorek, 25 marca 2014

Wielkanocna ozdoba - karczochowe jajko

Ależ jestem z siebie duma! Muszę się pochwalić i koniec :) Dziś stworzyłam swoje pierwsze w życiu jajko wielkanocne! Paluszki pokłute szpileczkami, ale warto było :) Powiem więcej mam ochotę na jeszcze! Ogromną pomocą posłużył mi kurs znaleziony na BazarDekoracji.pl. Moje jajeczko wykonane jest jednak nie ze wstążki, ale z prostokącików materiału (5 na 7 cm) pochodzącego ze starego kostiumu klauna :) Aż żal było nie wykorzystać takiego fajnego materiału i się doczekał :) Kwiatuszki z cyrkonią odprułam kiedyś z jakiejś bluzki, a czerwona wstążeczka z moich zbiorów. Podstawa, czyli styropianowe 12 cm jajko kupiłam w empiku za 3,99 :) Dodam, że całkiem spontanicznie i przy okazji :) Troszkę sama utrudniłam sobie zadanie, bo prostokącik materiału składałam na pół wzdłuż dłuższego boku, a następnie z tego robiłam rożek. Myślę, że jeśli zdecyduję się na kolejne jajo, to chyba użyję wstążki - będzie prościej. A tymczasem poniżej prezentuję Wam moje wielkanocne jajeczko.


Wielkanocne jajko

Wielkanocne jajko w szklanym kielichu

Na koniec dziękuję Wam za komentarze i odwiedziny :) Cieplutko witam kolejnych obserwatorów. A już 1 kwietnia 2014 zapraszam serdecznie na Candy ślubne :)

24 komentarze:

  1. Jajko jest śliczne. Gdybyś nie napisała mogłabym przysiądź, że to wstążka nie tkanina. Bardzo fajnym dodatkiem kolorystycznym jest różyczka. Powodzenia przy następnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Moniko, z twoich ust to wielki komplement dla mnie. Widziałam na blogu Twoje karczochowe jajka i gdzie tam mojemu do Twoich :)

      Usuń
  2. Jajo wygląda super. Świetna ozdoba np. świątecznego stołu. Pozdrawiam cieplutko!! Kochana próbowałam dołączyć do grona Twoich obserwatorów, ale niestety od dłuższego czasu mam z tym problem, wybacz więc. Obiecuję jednak że będę Cię odwiedzała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i zapraszam do zaglądania :) A próbowałaś kliknąć te dwa małe kwadraciki po prawej stronie przy obserwatorach? Czasem się udaje. No ja niestety również czasem nie jestem w stanie dodać się do obserwatorów , ale próbuje co jakiś czas :)

      Usuń
  3. Uwielbiam te jajka, i na ostatnim spotkaniu Marańciaków, kobietki nauczyły mnie je robić :P pokażę w następnym poście u mnie co wyszło. Piękne jest Twoje jajko :3 kocham te jajka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tez się spodobały i też chyba zacznę je uwielbiać! A tymczasem z chęcią zobaczę co pięknego Ci wyszło :)

      Usuń
  4. piękne i takie słoneczne jajeczko
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się znakomicie :)
    P.S. Aniu, czy w ustawieniach komentarzy możesz wyłączyć weryfikację obrazkową ?:) To wpisywanie cyferek upierdliwe jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Zawsze dobrze posłuchać bardziej doświadczonych. Ja jeszcze się tego wszystkiego uczę - wybaczcie. Weryfikacja obrazkowa ustawia się sama przy tworzeniu bloga i ja dodając komentarze na swoim blogu nie muszę nic wpisywać, dlatego nie wiedziałam, że Wy musicie :) Sama tylko raz się z tym wpisywaniem spotkałam, ale na "świeżym" blogu, więc pomyślałam, że to dlatego. Szybciutko zmieniam ustawienia, a za "upierdliwe' uniedogodnienie przepraszam :)

      Usuń
    2. Przechodziłam przez to samo i też ktoś kiedyś mi doradził, bo bladego pojęcia nie miałam :)))

      Usuń
    3. To tak jak ja :) Dziękuję jeszcze raz :)

      Usuń
  6. Na przyszłość polecam naparstek i to : http://asia-majstruje.blogspot.com/search/label/blogowe%20porady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie dam rady z naparstkiem i koniec - ani szyć, ani wyszywać, ani wbijać szpilek :) Dziękuję za link. Chociaż po komentarzu Agi kapnęłam się o co chodzi, to jeszcze sobie poczytałam dokładniej :)

      Usuń
  7. Jajko cudne:) ma bardzo fajne żywe kolory i wcale nie wygląda na pierwszą pracę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jajeczko naprawdę robiłam po raz pierwszy. Tak naprawdę to jest to w ogóle pierwsza praca tą techniką :)

      Usuń
  8. Ja też jestem z Ciebie dumna, jajko wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karczoszki wciągają haha. Twoje bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jajeczko :) trochę takich zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!