środa, 18 marca 2015

Wielkanocne karteczki i czytadełka (WDiC)


   Do Wielkanocy już wcale nie tak daleko, więc pora na karteczki. Moje hafciki powstały spontanicznie, a po wczorajszym wycinaniu pas partu, doczekały się oprawy. Może coś jeszcze dodam, a może zostaną takie jakie są - zobaczymy :) Wzory hafcików to kolorowanki znalezione w internecie, a same hafty wykonane mieszaniną mulin i ściegów haftu płaskiego. Kolorystyka, oprawa, "ozdabiacze" to moje pomysły :) Tak naprawdę nie zastanawiałam się jeszcze, czy tych karteczek wystarczy, ale coś mi się zdaje, że nie koniecznie i jeszcze trzeba będzie troszkę ich wyprodukować :)










Okładka książki Juliet, naga 


















































































































(Źródło)
Okładka książki Lekcje uczuć
(Źródło)
 W ramach WDiC z Maknetą, za mną dwa kolejne czytadła. Pierwsze to "Juliet, naga" N. Hornby'ego. Przyznam, że na początku książka w ogóle mnie nie zachęciła. Ale w miarę jak akcja się rozwijała, zrobiło się całkiem ciekawie i ostatecznie książka mi się spodobała. Opowiada o fanach dawno przebrzmiałej gwiazdy, którzy prowadzą fan-page tegoż muzyka, spekulując na temat jego życia w ukryciu, wyszukując sensacje. Dzięki Annie (partnerki jednego z założycieli) wszystko się zmienia, a szczegóły to już sami doczytajcie :) Dodam tylko, że okazuje się, że to nie tylko książka o muzyce, ale i o pogmatwanych ( a jakże) ludzkich związkach :)
Natomiast druga książka to "Lekcje uczuć" C. Kelly. To czytadełko, również opowiada o związkach i stosunkach międzyludzkich. To głównie opowieść o kobietach i z ich punktu widzenia. Naprawdę ciepła i poruszająca historia losów kobiet różnych pokoleń. Warto poświecić jej swój czas :)

Na dziś już kończę. Lecę przygotować obiadek, a tuż po nim, idziemy z synkiem wystawiać buzie do słonka, bo pogoda na Podlasiu przepiękna :)
Dobrego dzionka życzę i samych przyjemności :)

26 komentarzy:

  1. Tyle kartek i jeszcze za mało... jaaaaaaaaa-cię. Pozostaje Ci produkować dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja od jakiegoś czasu tylko swoje własne wysyłam. Szczerze powiedziawszy to jeszcze się nie zastanawiałam do kogo polecą w tym roku :)

      Usuń
  2. Karteczki super. Znając Ciebie to jest ich stanowczo za mało, bo wysyłasz ich duże ilości, więc coś jeszcze zrobisz.) Pozdrowionka.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że praca wre, cudne karteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki :) Spisałam tytuły książek. W wakacje czeka mnie wielkie czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki , widzę,że lubisz różne techniki rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu tworzysz śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu bardzo pomysłowe te Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!