sobota, 26 września 2015

"Napisz co sądzisz o...", czyli Igłą Malowane 5/2015 - recenzja




   Dziś przychodzę do Was z najnowszym numerem dwumiesięcznika "Igłą Malowane" 5/2015. 
Muszę przyznać, że już dawno nie miałam do czynienia z gazetką, w której każda strona zaciekawia haftem. Przeglądając nowe wydanie, strona po stronie, byłam coraz bardziej zachwycona. Tym razem, nie ma takiego wzoru, którego nie miałabym ochoty wyszyć! Wszystkie są świetne i na pewno trafią w gust niejednej haftującej osoby. Co więcej, ogromny plus dla Redakcji, która faktycznie odniosła się do sugestii Czytelników i Recenzentów, a tym samym w nowym numerze znajdują się świetne małe dziecinne wzorki, które inspirują do tworzenia wielu ciekawych projektów. Większe wzorki na pewno będą ciekawą i wesołą ozdobą dziecięcych pokoików czy świetnie sprawdzą się jako metryczki dla dzieciaczków. 
Zachwycają także te nieco "poważniejsze" schematy - piękny, jak dla mnie "witrażowy" paw, czerwona dama, subtelne maki, i góralska chata w kolejnej odsłonie.
Na strony czasopisma powróciła także Galeria Czytelników, gdzie możemy podglądać prace, zainspirowane lub wykonane na podstawie wzorów zamieszczanych na łamach IM czy HP.
Ze swojej strony zachęcam do sięgnięcia po nowe wydanie "Igłą Malowane", naprawdę warto! 
A na koniec jeszcze zapraszam do obejrzenia  propozycji haftów z najnowszej gazetki, mówią przecież same za siebie :)


 











 ......................................................................


   Kochani na koniec jeszcze małe wyjaśnienie mojej nieobecności tej do teraz i tej w najbliższej przyszłości. 
Od jakiegoś czasu, jak wiecie, przygotowywałam się do bardzo ważnego wydarzenia w naszym życiu. Niby wszystko zapięte na ostatni guzik, a jednak ... To nasze "wydarzenie" nastąpiło trzy tygodnie wcześniej i na kilka dni nasze życie, dom ogarnął chaos. 
A oto moja córeczka i Sprawczyni całego zamieszania ....




 Dziś już dom odgruzowany, powoli układamy to sobie logistycznie (;p) i wszystko idzie ku dobremu :)
Pozdrawiamy Was serdecznie, już w komplecie - dwóch facetów, dwie kobietki!

28 komentarzy:

  1. Po pierwsze i najważniejsze.
    Gratulacje dla Was Rodziców z okazji narodzin tak wspaniałej córuni. Pośpieszyła się na ten świat, ale grunt, że zdrowa i taka niech się Wam chowa.
    Recenzja fajna, też mam swoje typy wzorków z tego numeru, jeden nawet już zdążyłam wykorzystać.
    Trzymajcie się cieplutko, bo za oknem szaruga jesienna nastała.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jeszcze raz szczere gratulacje. Niech Hania zdrowo rośnie a Wy cieszcie się każdym wspólnym dniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ,tak dorodnej panienki ;-) Rozumiem ,że cały dom stanął na głowie w związku z jej pojawieniem się :-)
    Co do czasopisma, też je już upolowałam i mam swoje plany hafciarskie przynajmniej z trzema wzorami :-)
    Wszystkie trzy zamieściłaś na początku swojego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, pomalutku wszystko ogarniesz:) Jeszcze raz ściskam Was ze szczerymi gratulacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Samych udanych dni w nowej roli .

    OdpowiedzUsuń
  6. maki wyjątkowo piękne <3

    ale córka najpiękniejsza :*
    dziś urodził się mój chrześniak :) same miłe wydarzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Aneczko, Haneczka piękna i zdrowa, niech się dobrze chowa::) Gratulacje Kochana
    Ściskam mocno. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu przyjmij gratulacje z okazji narodzin Hani, jest śliczna i niech rośnie w zdrowiu i szczęściu. Życzę wszystkiego dobrego.Pozdrawiam cieplutko i przesyłam buziaczki dla córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hania śliczna dziewczynka! Niech się zdrowo chowa! ATy Aniu bądź z Malutką jak najwięcej , bo czas tak szybko płynie. Wszystkiego dobrego !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!! Niech zdrowo rośnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!!! Śliczna panienka,niech zdrowo rośnie. Gazetka też mi się bardzo podoba i na pewno wyszyję kilka obrazków, góralska chata mnie korci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Macie śliczną córeczkę. Gratuluję!!! Życzę dużo zdrowia dla małej. Wszystkiego dobrego dla całej rodziny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :)
    Ten numer wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje śliczniutkiej córeczki!! Dużo zdrówka wszystkim, oraz cierpliwości i wiele wiele miłości! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ślicznej córeczki Serce się uśmiecha, kiery na świat przychodzą takie cudne istotki :) Pozdrawiam serdecznie Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję kochana ślicznej córeczki. Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Aniu prośbę. Czy mogłabyś mi przesłać wzór maków, bo chciałam kupić gazetkę, ale nigdzie nie mogę już znaleźć. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Gratulacje, niech Wam Hania zdrowo rośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje raz jeszcze! Niecha Haneczka rośnie zdrowo i jest grzeczna dziewczyną...niech da mamie chwile wytchnienia :) Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje maleństwa! Jest przesłodka! Dużo zdrówka dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje z całego serca i życzę dużo zdrówka,sił i wytrwałości dla całej czwórki. Pozdrawiam ciepło pa P.S. Słodziutkie ciumaski dla małej księżniczki Hani.

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdeczne gratulacje, śliczna Malutka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za życzenia i tyle ciepłych słów! Wielkie buziaki!

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!