poniedziałek, 29 sierpnia 2016

301. Merida ;)

   Jakiś czas temu Ula Kułak ogłosiła na swoim blogu akcję karteczkową na urodzinki swojej córeczki. Kto zaglądał na "Kulskowo...", ten już wie, że Iza dostała wiele wspaniałych, pomysłowych kartek! Moja, wśród innych, to taka szara myszka, ale życzenia szczere i z serduszka ;)

   Ula napisała u siebie na blogu, że jej córeczka to taka bardziej "rycerka", a mi od razu przyszła na myśl, najdzielniejsza z księżniczek, czyli Merida. Wybór padł na haft płaski i zważywszy, że powstał z kolorowanki, to chyba wspomnianą księżniczkę da się rozpoznać?






    Mam straszne zaległości na blogu, w robótkach...Ostatnio mój czas skurczył się jeszcze bardziej... Tak jak u synka ząbki "wyszły" niemal niezauważalnie, tak córeczka męczy się z ząbkowaniem strasznie. Kiepsko śpi, jest marudna i najlepiej jej u mamy na rękach. Ja rozumiem, że ją boli i przeszkadza, ale mój biedny kręgosłup... Kiedy uśnie w końcu, to nie mam siły na nic...Ech powtarzam sobie, że jeszcze troszkę...Damy radę, bo co mamy nie dać?



Uciekam do maluchów ;)
Pozdrawiam ;)

30 komentarzy:

  1. Świetna i pomysłowa kartka Aniu. Współczuje ząbkowania córeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, chociaz pochwaly niezbyt zasluzone ;) Poprawie sie ;)
      Co do zabkowania - dam rade, jeszcze troszke. Idzie kilka zabkow naraz, wiec moze to juz dlugo nie potrwa ;)

      Usuń
  2. bardzo daje się rozpoznać :) super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu nie bądź taka skromna! No! No! Aniu karteczka jest piękna i inna niż wszystkie bardzo pomysłowa :) Bardzo nam się podoba, a solenizantka od razu rozpoznała Meridę :) Bardzo, bardzo dziękuję za włożony trud i Twoje dobre serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Merida przepiękna...świetny pomysł na karteczkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka po twojemu, wyszła świetna , a Izabela zadowolona, więc czego chcieć więcej.
    Ząbkowanie u Hanusi odczuć mama musi, nawet mi się rymnęło.
    Przeżyjecie ten ból razem, powolutku, wytrzymaj jeszcze troszkę.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza ta Merida - powinnaś być z siebie dumna, bo karteczka jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje karteczki są pomysłowe i o to chodzi. Izunia zachwycona i to najważniejsze. Moje dzieciaki już dorosłe, ale do dziś pamiętam ząbkowanie... nie zazdroszczę, ale wspieram wirtualnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Igielko ;)
      Takze za wsparcie. Ostatnio jest troszke lepiej, malutka spokojniejsza i troszke lepiej spi.

      Usuń
  8. Urocza kartka i z haftem płaskim :)
    Odnośnie ząbkowania,musicie dać radę, wyjścia nie ma,jeszcze troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka! a ząbkowanie minie, a radę dać musimy:) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kartka!
    Współczuję problemów z ząbkowaniem, oby szybko się skończyły!
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Pewnie jeszcze troche to potrwa,ale zabki rosna jak szalone :)

      Usuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!