poniedziałek, 8 sierpnia 2016

296. Kartki dla Solenizantki i Jubilatki :)

   Prezentowane dziś karteczki powstały już w lipcu. Chwalę się nimi dopiero dziś, bo obie karteczki już w łapach Adresatek ;)
   Ponieważ, zarówno Solenizantka, jak i Jubilatka, to młode Kobietki, do tego bardzo dziewczęce, więc pomysł na grafikę kartek nasunął się sam. Schemat sukienki, to oczywiście kolorowanka. Obie kartki wykonane w technice 'iris folding', chociaż, gdy wpatrzycie się w szczegóły, to zielona sukienka powstała z papierków składanych, natomiast kremowa z paseczków ciętych kreatywnymi nożyczkami. Do tego wszystkiego jeszcze pianka, kolorowy falisty karton, małe detale w postaci wstążki, perełek i materiałowych kwiatuszków. No i oczywiście troszkę kreatywności!
Właścicielką zielonej sukienki jest moja Szwagierka i imienniczka (tak naprawdę to i imię i nazwisko mamy "wspólne" ;p), z racji lipcowych imienin ;)
Właścicielką kremowej sukienki jest Judyta, autorka "Haftowanych opowieści', z racji wypadających dziś urodzin ;)
Ani i Judycie jeszcze raz życzę samych serdeczności!
A Was zapraszam serdecznie do obejrzenia kartek, które przygotowałam Dziewczynom ;)


  

 




  Kończąc, pochwalę się Wam jeszcze pewną nowinką ;) Ostatnio postanowiłam nadrobić zaległości czytelnicze na ulubionych blogach. "Spamuję" komentarzami kolejny blog, ale na początek "padło" na "Moje różne cuda wianki". Blog Reni czytam od początku i na bieżąco, tylko umknęły mi wpisy z okresu narodzin córeczki. Nadrobiłam i czytanie i komentowanie, a w dodatku okazało się, że napisałam przy okazji 1000 komentarz, który Renata postanowiła nagrodzić! No właśnie, znając Renię - będzie się działo!
Pomyślałam sobie, że ta dobra energia i to szczęście powinno iść dalej! Dlatego zapraszam Was już w środę po szczegóły ;) Zdradzę tylko, że zbyt łatwo nie będzie ;)

Pozdrawiam i ślę buziaki ;)

41 komentarzy:

  1. Aniu karteczki śliczne, bardzo pomysłowe. Bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na kartki dla Kobiet i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;) Pomysl przyszedl mi do glowy gdy myslalam o Dziewczynach ;)

      Usuń
  3. Obie kartki wspaniałe :) Jeszcze raz bardzo dziękuję za cudowną niespodziankę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki prześliczne i pięknie wykonane...poprostu mistrzostwo wykonania i wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, bardzo pomysłowe i piękne karteczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki bardzo urokliwe:). widać ile pracy włożyłaś w te cudeńka. Pozdrawiam wieczorowo:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Gosiu ;) Troszke zachodu wymagaja, chociaz chyba najwiecej zajmuje samo planowanie ;)

      Usuń
  7. Piękne kartki, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stalas sie mistrzynią w robieniu karteczek tą metodą. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful, I have never seen this technique before.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania, karteczki przepiękne, bardzo pomysłowe, w szczególności ta druga z wycinaniem nożyczkami - kiedyś chyba będzie podkraść pomysł:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;) Zapraszam i zachecam do podkradania! Pochwal sie koniecznie ;)

      Usuń
  11. Niesamowite kartki, jestem pod wrażeniem! Jeszcze takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te karteczki....ta jasna sukienka jest przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;) Miala byc zwiewna i dziewczeca i to chyba ten efekt ;)

      Usuń
  13. Pomysłowe karteczki.Świetnie prezentują się te sukieneczki!

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ fajne te kiecki:)))jakie wypracowane:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe karteczki zrobiłaś Aniu. Podziwiam szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  16. oglądałam na fb - świetne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki bardzo oryginalne ! takich jeszcze nie widziałam :)
    super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie kartki są wspaniałe :) Dziewczyny na pewno zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!