poniedziałek, 22 sierpnia 2016

300. "Cieszmy się z małych rzeczy, bo..."

   "... wzór na szczęście w nich zapisany jest."

   Ależ mam dziś powodów do radości! Chodzę sobie taka "tralalala" ;p

   Ja napisałam, a Wy właśnie czytacie 300 post na blogu!
   Cieszę się, jak dziecko, że mi się chce, że ten mój blog to nie tylko kaprys na chwilę, że stworzyłam kącik, do którego (mam nadzieję) z przyjemnością zaglądacie!

A tu jeszcze 950 dni istnienia bloga i ponad 83 000 odsłon, oraz prawie 6400 pozostawionych komentarzy!


   Można cieszyć się jeszcze bardziej? A no można! A to za sprawą Renaty z bloga  "Moje różne cuda wianki", która nagrodziła 1000 komentarz na swoim blogu. Dziś właśnie dotarła nagroda i z ogromną przyjemnością się nią chwalę ;) Paczuszka bez dna niemal! Wyciągałam, wyciągałam i "achów i ochów" nie było końca! Ja, to ja, więc, pewnie się domyślacie, że Renata nie wysłała tylko "przydasi", ale i mega inspiracje! Czego tam nie ma - cudne kanwy, pachnący zestaw do haftowania, muliny, 'przydasie' kartkowe, kolorowe papierki, no i ta prześliczna matrioszka! Cóż Wam będę pisać, skoro sama wiem, że takie rzeczy najlepiej się ogląda!
Zatem zapraszam serdecznie...





















Taaaakie cudowności!
Reniu bardzo, bardzo dziękuję i obiecuję kreatywnie wykorzystać wszystko!

Lecę się jeszcze nacieszyć swoimi skarbami ;)
Pozdrawiam serdecznie z pochmurnego Podlasia ;)

38 komentarzy:

  1. Bardzo sie ciesze, ze przesylka sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie tylko pogratulować, a niespodziankę Renata przygotowała super! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała ta paczka od Reni :)
    Gratuluję takich cyfr na blogu!
    Muszę podejrzeć ile komentarzy jest na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie u Ciebie to i cyferek dużo, a na pewno będzie ich przybywać:-)))
    Wspaniałe przydasie dostałaś:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację - tyyyle powodów do radości!
    Paczuszka - skarb nad skarby!:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. OJ tak. Ja też miałabym uśmiech od ucha do ucha. Wspaniale Cię Renia obdarowała. Gratuluję cyferek blogowych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem optymistka z natury, wiec naprawde niewiele mi trzeba do szczescia :)
      Dziekuje Igielko ;)

      Usuń
  7. Gratuluję :) cudności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same powody do świętowania:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, gratulacje z każdego z powodów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale Ci się nie dziwię, że tak podśpiewujesz. Prezent w takiej postaci niejedna by chciała dostać, ale należał się Tobie, sama wiesz i to nie ze względu na ten pozostawiony 1000 komentarz, ale za całokształt.
    Cyferkowo dzisiaj u Ciebie, więc przyjmij z tej racji moje gratulacje. Pomyślności na " zaś".

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałą paczuszkę otrzymałas od Reni :) Gratuluję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję "okrągłego" wpisu:)
    A paczuszka prezentowa zachwycająca:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje wygranej oraz wpisu na blogu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale zostałaś obdarowana Aniu ! cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ wysyp wspaniałych prezentów.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!