czwartek, 27 kwietnia 2017

362. Miś Fizzy Moon (numer 2).



Witajcie!

   Kwiecień zbliża się ku końcowi, a więc pora na drugiego niedźwiadka Fizzy.
Docelowo wszystkie misie miały powstać dla mojej córeczki, ale tym razem się wyłamałam. Na świecie pojawił się bowiem, nowy mały człowiek, którego pewnie w najbliższym czasie przywitamy osobiście. Metryczka już się tworzy, a bohater dzisiejszego posta trafi na karteczkę ;)
   Podobnie jak poprzednim razem, zmieniłam kolorystykę według własnych potrzeb. Całość haftu wyszyta dwiema nitkami mieszanki mulin, na białej aidzie 54/10. Schemat znaleziony w internecie.







   Wasze misie, biorące udział w zabawie, zapełniają skrzynkę Kreatywnej Jacewiczówki :) Czekam na każdego niedźwiadka z ogromną ciekawością! Ależ macie pomysły!
Pamiętajcie, że tylko do 30 kwietnia czekam na misie z drugiego etapu, ale cały czas można przyłączyć się do zabawy! Zapraszam i zachęcam :)

Zaglądajcie  do blogowej Jacewiczówki koniecznie, już wkrótce pojawi się podsumowanie drugiego etapu zabawy "Rok z misiem Fizzy Moon" :)

Śledźcie także profil Kreatywnej Jacewiczówki na Facebooku. Szykuje się niespodzianka dla moich Lubisiów :)

Korzystając z okazji...


Życzę Wam 
udanej majóweczki!!!

(Żródło Pinterest)


Pozdrawiam serdecznie :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny misiek:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super misiek! Chociaż... ja lubię oryginalne jego kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny hafcik. Ja już wyhaftowałam trzeciego i nawet trafił już do małego Stasia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam już trzeciego gotowego! Podeślę po majówce.

    Czekam z niecierpliwością na podsumowanie drugiej tury.

    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. p.s. fajne i oryginalne tło bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy misiek, a jakie ma piękne baloniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny misiu Aniu:) miłego!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki niedźwiadek w nowym umaszczeniu wygląda fajnie :) ja chyba z poślizgiem dodam kolejnego miśka, już końcówka miesiąca a ja jeszcze nie zaczęłam..ehh..

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy, a właśnie na drug etap wybrałam tego samego misia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki misiaczek. Nie biorę udziału w zabawie ale u mnie też zagościł jeden na kartce.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny misiak! i Tobie miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny misiu, będzie piękna metryczka. Mój się kończy szyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki maluch i dobrze mu w tych jasnych, sepiowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zakochany słodziak :-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!