wtorek, 2 maja 2017

363. Rok z Misiem Fizzy Moon - podsumowanie (marzec - kwiecień).

Witajcie!

    Dziś wyjątkowy, misiowy post, podsumowujący kolejne dwa miesiące zabawy z Fizzy Moon. Idealny na niezbyt korzystną aurę za oknem.

Uczestniczki zabawy są jak zwykle niezawodne, a ich pomysłowość nie zna granic!

Podobnie jak poprzednio, jeśli macie ochotę docenić Uczestniczki, zagłosujcie na swojego ulubionego misia, podając w komentarzu  numerek jego Autorki ;)




Niekwestionowaną Zwyciężczynią pierwszego posumowania zabawy z Fizzy Moon została Iwona!
Iwona i jej miś goszczący na okładce, zdobyli, aż 14 Waszych głosów, pozostawionych w komentarzach! 
 Jak pamiętacie na koniec zabawy odbędzie się losowanie, w którym weźmie udział każda Osoba, która wyszyje, co najmniej 6 misiów!
Iwonka dostajesz ode mnie +1 dodatkowy los, w końcowym losowaniu nagrody. Liczę, że wyhaftowanie co najmniej 6 misiów to dla Ciebie jedynie formalność :).
Przygotujcie kawę lub herbatę i zaczynamy!
Zatem zapraszam do galerii misiaków, oraz podziwiania stylów, technik i kreatywności!


1. Ula Kułak
(brak misia)
2. Agulek



3. Ania Maksymiuk
 



4. Cytulina

5. Viola
 
6. Ania Rychel


 
7. Ewa Kalisz Kleszczyńska



8.  Magdalena



 9. Magda Betlej


10. Sylwia Fallopia



 11. Magda Klaman


12. Carpediem30
 

13. Bożena



14. Lidka (Czarna Dama)
 


 15. Ela Klisz


 16. Iwona




 17. Agnieszka Synak



 18. Marzena Nowak




19.  Ania – Andula
 


20. Karolina S.

21. Monika - Zaklęta Igiełka


 22. Alina – A-lenka
(brak misia)


 23. Ela



 24. Agnieszka R.



25. Agnieszka Wardzińska



26. Aniq.Ka (Ania) 
 (brak misia)

27. Elżbieta K.
(brak misia)

28. Ela Gawryś
 ...

 Prawda, że niesamowita galeria?
 Pamiętajcie, że lista cały czas jest otwarta i każdy może się przyłączyć do zabawy, kiedy tylko ma ochotę ;)


Uwaga organizacyjna!
Kochane Uczestniczki, jeszcze raz proszę o podawanie w mailu swego  numeru (stałego i obowiązującego przez cała zabawę)! Bardzo mi to ułatwi tworzenie podsumowania!

Pamiętajcie, że jeśli, z różnych przyczyn, nie udało Wam się przygotować misia, w którymś z etapów, oznacza to tylko, że nie pojawi się w podsumowaniu dwóch minionych miesięcy. W żaden sposób nie wyklucza Was to z dalszej zabawy!
Nadal macie szansę na wzięcie udziału w losowaniu na koniec zabawy! Wystarczy tylko nadrobić zaległości, tak by w ostatecznym rozrachunku do Jacewiczówki przyleciało co najmniej sześć misiów danej Uczestniczki :)


Pozdrawiam i czekam na Wasze głosy i nowe misie Uczestniczek :)
 

43 komentarze:

  1. Oooo tak, zgodzę się z poprzedniczką, wszystkie misie są wspaniałe. Najbardziej wpadła mi w oko karteczka Iwony (16) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała plejada wspaniałych misiaczków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie misiaczki!
    Ja na swojego przygotowałam wszystko, nawet kilka xxxx postawiłam, ale niestety nie skończyłam, ugrzęzłam papierkach :)
    Postaram się skończyć w czerwcu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze słodziaki wyłoniły się spod igieł dziewczyn! Nr 8 to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widać w tym etapie mnogość misiów z balonikami.
    Na początku zabawy pomyślałam sobie, że będę wybierać takie misie, które są rzadkie, ale widzę, że chyba mi się to nie uda, bo misiów w naszej twórczości moc.

    Swój głos oddaję na nr 16.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie? Sama jestem ciekawa, jakie wzory pojawią się w kolejnym etapie ;)

      Usuń
  6. 23 uwielbiam zimę i kolor niebieski. Misie są cudne wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że żyłam do tej pory w nieświadomości. Słyszałam o Misiach Fizzy Moon. Ba, nawet czasami jakiś wzorek przemknął mi przed oczami gdzieś w odmętach internetu. Ale absolutnie nie byłam świadoma, że tych misiów jest aż tyle i każdy jest taki fajny! Dziewczyny dają radę :) Nie da się wybrać tego naj :)

    Pozdrawiam Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest ich bardzo, bardzo dużo! Myślę, że udałoby się znaleźć misia niemal na każdą okazję ;)
      Witam Cię serdecznie ;)

      Usuń
  8. Bardzo dziękuję za Wasze głosy oddane na okładkę z misiem :-)
    I w tej odsłonie zabawy powstały same piękne hafty - brawo Dziewczyny!
    Natomiast zachwyciła mnie rewelacyjna oprawa misia Madzi - nr 8 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy głosik w pełni zasłużony!
      Macie świetne pomysły na zagospodarowanie haftów ;)

      Usuń
  9. Wow, co jeden miś to piękniejszy :) Rewelacyjne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. 8 to mój faworyt tym razem. Miśki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne misie, aż nie miałam dość ich oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo ;) Kiedy układam podsumowanie, z ogromną przyjemnością zaglądam do każdego maila z misiem ;)

      Usuń
  12. Tyle cudnych misi że nie wiadomo który wybrać. Jednak najbardziej zachwyciła mnie oprawa misia numer 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne miśki, prawdziwy wysyp słodziaków:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaroiło się od słodkich, uroczych misiów, że aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wysyp słodkich misiaków. Ja swój głos oddaję na pracę nr 6. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się zagapiłam... już nadrobiłam... Głosuję na 18, za pracochłonność :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na 20 tym razem oddam swój głos, Misiu wygląda jakby patrzył przez okno ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie tak samo pomyślałam! Każdy bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!