wtorek, 30 maja 2017

368. Kartka z gałązką bzu :)


Witajcie!

   Za nami kolejny weekend z piękną pogodą i atrakcjami! 

   Sobotę spędziliśmy na V Ogólnopolskiej Wystawie Makiet Kolejowych. Córeczka z przyjemnością oglądała swoje ulubione ostatnio "ciuś, ciuś", a synek - symulację zderzenia pociągu z samochodem i akcję służb - policji, pogotowia ratunkowego oraz straży pożarnej. Nawet na nas, dorosłych, zrobiło to wrażenie!

   Ale ten weekend, to też święto  mam. W tym roku dla naszych Mam powstały dwie różne kartki. 

   Dziś zapraszam na post z pierwszą karteczką, którą zdobi gałązka bzu. 
Sam bez, to haft wstążkowy, wykonany różową wstążką, o szerokości 1cm. Listki i łodyżka oraz napis, wykonane haftem płaskim, grubym zielonym kordonkiem. Co ciekawe same listki, odwzorowałam z natury. Jest to obrys prawdziwego liścia bzu. Gałązka wykonana na białej Aidzie 54/10 (fragmencie, który pozostał z jakiegoś poprzedniego projektu - nic się nie marnuje!). Kolorowy karton, białe perełki oraz papierowy motylek dopełniły całości :)

   Kto zagląda na blog, ten wie, że nie jest to moje pierwsze spotkanie z haftem wstążkowym. Powstało między innymi etui, ozdobione tym rodzajem haftu :) Niemniej haft wstążkowy, to zawsze wyzwanie, bo tak naprawdę trudno przewidzieć w trakcie pracy efekt końcowy. Wydaje mi się jednak, że tym razem udało mi się sprostać postawionemu sobie wyzwaniu i wstążka zmieniła się w gałązkę bzu :)







Pozdrawiam serdecznie!

16 komentarzy:

  1. Wstążeczkowy bez przepiękny...

    Melduję, że na mojej liście książek czytanych w ramach wyzwania 3650 stron pojawiła się kolejna, czyli piętnasta pozycja.Lista można zobaczyć tutaj:

    http://hand-stitchedbyannette.blogspot.com/p/wyzwanie-365-stron.html

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Fajnie, że lista czytelnicza się zapełnia, oby tak dalej!

      Usuń
  2. piękna wooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kreatywny pomysł - liść odrysowany z natury. A sam bez - prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i oryginalna karteczka, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa kartka:) inna od wszystkich, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pojawił się pomysł, a skoro wymagał pewnego nakładu pracy, koniecznie trzeba było haft wykorzystać :)
      Witam Cię na blogu ;)

      Usuń
  6. Śliczna ta kartka :) Dla mnie nie do ogarnięcia haft wstążeczkowy :) Piękny bez :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś! To co tutaj prezentuje, to jest zaledwie 'pikuś', bo widziałam już wiele pięknych haftów wstażkowych!

      Usuń
  7. Śliczna, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękna i oryginalna kartka :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!