czwartek, 4 maja 2017

364. Szaro i żółto dla Doroty :)

 
Witajcie!

   Mam nadzieję, że chociaż pogoda nie rozpieszczała, to jednak odrobinę odpoczęliście od codzienności i z nową energią wkraczacie w kolejny miesiąc!

   Dziś szaro  - żółty post o pracach, które powstały jeszcze przed świętami. Obie powędrowały do Dorotki z bloga "Mój haft moja pasja" z okazji Jej urodzin :) 

O święcie Dorotki dowiedziałam się przypadkiem i nie miałam zbyt wiele czasu na przygotowanie prezentu. Niemniej wiem, że data urodzin, zbiega się z niełatwym dla Niej przeżyciem, postanowiłam chociaż odrobinę poprawić Jej nastój. Stworzyłam, więc coś od siebie i tylko dla Doroty :)

   Cóż mogłam podarować hafciarce? Oczywiście igielnik kapelusik! Tym razem postawiłam na szarości i żółtą, dziewczęcą wstążkę w kropeczki. Myślę, że kolory fajnie się zgrały i, co najważniejsze, przypadły Jubilatce do gustu :) 
Uwaga! Igielnik UWIELBIA kłucie igiełkami, w ramach współpracy z Hafciarką, więc mam nadzieję, że Dorotka go nie zawiedzie :)




   Do igielnika dołączyła jeszcze prosta, urodzinowa karteczka. Utrzymana jest w podobnym klimacie, co kapelusik.  Kolejna karteczka w stylu "coś z niczego", a więc przygotowana z trochę nietypowych materiałów. Wykorzystałam karton, tapetę, filc (zdobiący doniczkę podczas zakupu kwiatuszka), papier, taśmę i scrapki.





Paczuszka dotarła do Adresatki, Dorotka się uśmiechnęła, a więc cel osiągnięty!

   Dziś u nas znów pogoda kaprysi i już nawet na mądrości ludowe, czyli 'w marcu jak w garncu' oraz 'kwiecień plecień' nie można tego zrzucić, bo niepodzielnie od kilku dni panuje maj!
Niemniej nikt nie zaprzeczy, że aura za oknem robótkowa, toteż wracam do krzyżykowania metryczki.

Pozdrawiam serdecznie!

21 komentarzy:

  1. Super prezencik przygotowałaś! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł na igielnik! Bardzo ładny prezent przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Kto powiedział, że nie może być praktycznie i ładnie przy okazji?

      Usuń
  3. Piękny prezent :) Kolejny wspaniały kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za elegancja :) Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie się zakochałam w tych Twoich kapelutkach, są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne słoneczne i kobiece prace

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż smutno kuć taki kapelusik, mimo, że to uwielbia! Piękny jest, elegancki, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajny komplecik kartka i kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny upominek przygotowałaś i do tego w fajnych kolorkach:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Również podoba mi się zastawienie tych kolorów :)

      Usuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!