wtorek, 23 maja 2017

367. Witamy Kubusia!



Witajcie!


   Weekend minął nam rewelacyjnie! Cały czas towarzyszyła nam przepiękna pogoda, więc znaleźliśmy chwilę na pracę w ogrodzie, gdzie przybyło kilka nowych kwiatów, a skoszona trawka cieszy oko ;)

   I chyba ta piękna pogoda sprawia, że tak trudno wygospodarować chwilę, by usiąść i napisać post. Też tak macie?
Tym samym zrobiło się trochę blogowych zaległości, ale przecież wszystko jest do nadrobienia!

   Miniony weekend, to też spotkanie z nowym Maluszkiem w naszej Rodzinie. W niedzielę, powitaliśmy Kubusia oficjalnie ;)

   Od początku kwietnia, śledząc Kreatywną Jacewiczówkę na Facebooku, czy różne hafciarskie spotkania, mieliście okazję podglądać kolejne krzyżyki na metryczce dla Kubusia.

   Sam schemat znalazłam w internecie, ale interpretacja kolorystyczna, to już mój pomysł. Idealnie pasował tu wzór koronki, zaczerpnięty z jednej z propozycji "Igłą malowane". Wyzwaniem było dobranie odpowiedniej czcionki, takiej, która pasowałaby do całej koncepcji.
  
Pierwszy raz użyłam też, dość popularnej, frazy, personalizując metryczkę.

Całość haftu wyszyta na beżowej Aidzie 54/10, dwiema nitkami mieszanki mulin. Gruba, biała rama, chyba tylko dodała uroku całości.

Rodzicom Maluszka metryczka przypadła do gustu, a ja tradycyjnie mama nadzieję, że będzie stanowiła piękną pamiątkę narodzin :)






Do metryczki i prezentów na powitanie dołączyła jeszcze kartka, ale o tym następnym razem!

Pozdrawiam serdecznie i uciekam na słoneczko!


31 komentarzy:

  1. Metryczka prześliczna :) Super ten króliś jest :) Piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta metryczka , nie widziałam jeszcze tego wzoru. Koronka i czcionka dobrane idealnie. Fajna pamiątka dla Kubusia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Starałam się by wszystko pasowało ;)
      krąży po internecie, tylko królik ma zielone spodenki.

      Usuń
  3. Piękna i oryginalna metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to słodkie. Śliczniutkie. Chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Bierz się zatem za haft króliczka!
      Witam Cię u siebie!

      Usuń
  5. Urocza metryczka!
    Koroneczka dodała smaczku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Po wyszyciu królika, czegoś mi brakowało, a koronka świetnie się sprawdziła!

      Usuń
  6. Dziękuję :)
    Na pewno wyjątkowo, bo sporo tu zmian, połączeń schematów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna pamiątka, pięknie wykonana. Bardzo podoba mi się sposób opisu Maluszka i emocji jakie wywołało Jego przyjście na świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Pierwszy raz wyhaftowałam to w taki sposób i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze uda się to powtórzyć ;)
      Witam Cię serdecznie na blogu!

      Usuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!