poniedziałek, 15 maja 2017

366. Pudełko ozdobne.

Witajcie!

   W końcu mamy prawdziwy ciepły i wiosenny maj! Trochę grzejącego słonka i człowiek od razu odżywa! Nabiera sił i chęci do działania!
 
   Takim sposobem moja wymarzona, główna sypialnia jest już niemal gotowa :) Jeszcze tylko odrobina zabiegów 'kosmetycznych' (tu dołożyć listewkę, tam podmalować) i będę mogła urządzać się po swojemu. To wnętrze utrzymane jest głównie w bieli (ściany, sufit), z jedną ścianą z bielonego drewna i jedną dominującą ścianą z piękną tapetą - oczywiście moimi ukochanymi różami. Podłoga, to panel w zimnym odcieniu beżu. Mam zamiar jeszcze, w postaci dodatków, wprowadzić właśnie jasne beże lub stalowe szarości :) Sama nie mogę się doczekać efektu końcowego!

   A skoro już tak niewiele pozostało do wprowadzenia się do nowej sypialni, pora zadbać o dodatki. Takim to sposobem powstało pierwsze (mam nadzieję, że nie ostatnie) ozdobne pudełko :)

   Pudełko jest jedyne w swoim rodzaju, w dodatku bardzo wyjątkowe, bo w klimacie mojej, pachnącej nowością sypialni! 
 
A co najlepsze jest to "coś z niczego"! A ja uwielbiam dawać rzeczom drugie życie!
 
   Do zrobienia pudełka wykorzystałam kartonik po butach, koronkę ze starej firanki i kawałek tapety, który pozostał, gdy dopasowywaliśmy wzór podczas tapetowania. Do tego róże, które zrobiłam z satynowej, beżowej wstążki (38mm), odrobina siateczki (chyba z jakiejś bluzki) i odrobina beżowej rafii.
 
   Takie pudełko, można wykorzystać na wiele sposobów - ja myślę, że wrzucę do niego moje ukochane korale, albo flakoniki perfum, lub jakieś inne drobiazgi!

Efekt zaskoczył nawet mnie :) 
 
Powstał kobiecy, stylowy dodatek do wymarzonej sypialni...






Pozdrawiam serdecznie!


17 komentarzy:

  1. Dziękuję ;) Myślę, że będzie się świetnie prezentowało we wspomnianym wnętrzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ciekawa tapeta to raz a pudełeczko wyszło bardzo kobieco i elegancko. Swoje skarby możesz w takiej pięknej ozdobie trzymać. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Pomieszczenie jest praktycznie całe w bieli, dlatego postanowiłam na jednej ścianie stworzyć mocny, odważny akcent ;)
      Pudełko na pewno się przyda ;) Pewnie niejedno!

      Usuń
  3. Cudowne pudełko powstało! ale tapeta - rewelacja! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko stworzyłaś :) Pięknie zaakcentuje biel pomieszczenia.
    PS. Tapeta zrobiła na mnie wrażenie wow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Właśnie na taki mocny akcent liczyłam wybierając tapetę ;)

      Usuń
  5. Piękne to pudełko stworzyłaś :) Wspaniałe drugie życie :)
    A sypialnia na pewno będzie cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Już nie mogę się doczekać, kiedy się przeniesiemy do nowej sypialni ;)

      Usuń
  6. Świetne pudełko. Szkoda że nie zrobiłaś żdjęcia przed metamorfozą.. ale i tak praca piękna. Pudełko wygląda bardzo elegancko i skrywać bedzie z pewnością wiele fajnych skarbów.
    Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Miałam zrobić takie zdjęcie, ale pomyślałam, że każdy wie jak wygląda pudełko po butach, takie w którym buty kupujemy ;) Następnym razem się poprawię hihi ;)
      Dziękuję za wizytę ;)

      Usuń
  7. Pięknie wygląda, połączenie tych kolorów zawsze ze sobą dobrze współgra:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Mam podobne zdanie i bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne ;)
      Witam Cię Zyrafko u siebie ;)

      Usuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!