środa, 7 czerwca 2017

371. Metryczka dla Julki :)

Witajcie!

   Ostatnio na blogu pojawiały się posty karteczkowe, więc pora na zmianę klimatu :) 
Zatem dziś zapraszam Was na odsłonę kolejnej metryczki.

   Metryczka powstała dla Julki, która już w zasadzie jest nastolatką, ale haftowanej pamiątki swoich narodzin nie miała. Metryczkę wyhaftowałam dla obojga młodszego rodzeństwa, więc rodzice poprosili także o pamiątkę dla najstarszej córki.

   Nie miałam zbyt dużo czasu, dlatego postawiłam na mały, ale bardzo przyjemny wzór od Coricamo. Sama dobrałam i znacznie uprościłam kolorystykę. Całość wyszyta dwiema nitkami mieszanki mulin, na białej Aidzie 54/10. Do imienia dobrałam czcionkę znalezioną w internecie, która przypomina mi wstążkę i świetnie zgrała się z całością. Czcionkę cyferek opracowałam sama, na potrzeby innego projektu. Oprawę uzupełniłam jeszcze o różową (2,5cm) wstążkę w kropeczki. Ramka nieco się zapełniła, a całość zyskała fajny, dziewczęcy charakter.

   Mimo, że sam haft jest prosty i skromny, to myślę, że zadanie zostało wykonane i Julka, podobnie jak jej rodzeństwo, zyskała fajną pamiątkę swoich narodzin. 

   Przy okazji dodam, że zupełnie inaczej wręcza się metryczkę dziecku, które jest świadome, co to jest i samo potrafi przeczytać, wszystkie dane zawarte w metryczce :) Podwójna satysfakcja, kiedy na wszystkich twarzach (rodziców, obdarowanej i mojej również!) gości uśmiech :)


 Oto metryczka dla Julki :)



 



Pozdrawiam serdecznie!

22 komentarze:

  1. Metryczka jest przepiękna. Kolory żywe i idealnie pasujące do dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Wzorek bardzo mi się podoba, chyba właśnie przez tę jego prostotę ;)

      Usuń
  2. Małe jest piękne :) Śliczna metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent, a obrazek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Haftuję go już poraz drugi, ale nadal mnie urzeka ;)

      Usuń
  4. Such a lovely remembrance , nice stitch work. Sunny greetings from New Orleans, Alice

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna metryczka i pięknie oprawiona, nie dziwię się, że wzbudziła zachwyt obdarowanej.
    Bardzo podoba mi się czcionka - czy możesz podać na nią namiary?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metryczka! Wspaniale oprawiłaś, a dodanie wstążki w rogach dodało charakteru pracy :) Pięknie się prezentuje! No i najważniejsze, że obdarowana Julia zadowolona jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna metryczka . Wersja chłopięca wisi w pokoju moich chłopaków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna pamiątka, skromna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna: oryginalna i wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie wyszło, wyobraziłam sobie minę dziewczynki gdy ją ujrzała, i też na mojej twarzy zagościł uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny hafcik, wstążka dodaje delikatności i uroku.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!