poniedziałek, 5 czerwca 2017

370. Kartka z misiem i balonikami :)

Witajcie!

   Po wczorajszej ulewie powietrze się oczyściło i dziś, pomimo, że grzeje słonko, na podwórku jest znacznie przyjemniej! Uwielbiam wiosenno - letni okres kiedy weekendy można spędzać na spacerach, jeździe na rowerze itd. Również ten miniony obfitował w atrakcje - odwiedziliśmy zoo, były lody, spacer wśród fontann i po parku. No i oczywiście rodzinne spotkania ;) Tylko na robótki zabrakło już czasu, ale może uda się nadrobić w rozpoczętym właśnie tygodniu.

   Dziś zapraszam na post o karteczce, która powstała już jakiś czas temu.
Na początku kwietnia, na świecie pojawił się mały Kubuś i do metryczki z króliczkiem, dołączyła kartka. Ozdobił ją mój miś Fizzy z drugiego etapu zabawy, którego celowo 'dopasowałam' kolorystycznie do metryczki. 

   Do zrobienia kartki wykorzystałam biały karton, jako bazę, oraz kolorowy kartonik z fajnym, wesołym motywem ('dostany' ostatnio od Weroniki). Dodałam jeszcze perełki, wstążeczkę w kolorze jednego z baloników i napis stworzony z samoprzylepnych literek (z bloku kreatywnego). W środek kartki wkleiłem kartonik, w którym dziurkaczem wycięłam małe misie. Ich widoczność podkreśliłam, podklejając kartonik, niebieskim papierem (oczywiście wykorzystałam ścinki pozostałe po innych projektach).
  Po raz pierwszy odważyłam się wykorzystać wycinarkę do kół, która kiedyś przyleciała do mnie w ramach prezentu. Powiem szczerze, że jestem nią zachwycona, bo wycinanie idealnego kółka jeszcze nigdy nie było tak proste! Ileż ta wycinarka daje możliwości! Coś mi się wydaje, że będzie to długa i owocna przyjaźń!

Jak Wam się podoba karteczka stworzona z okazji narodzin Kubusia?







Pozdrawiam serdecznie i słonecznie :)


27 komentarzy:

  1. Oh jaka fantastyczna karteczka! Słodka pewnie tak samo jak nowo narodzony Kuba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O tak, Kubuś to mały słodziak ;) Pije mleczko i grzecznie sobie śpi ;)

      Usuń
  2. Przecudna jest ta karteczka, naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka :) Fajnie wkomponowałaś misiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Fajnie uczcić narodziny nowego człowieka i przygotować coś od siebie ;)

      Usuń
  5. Przepiękna kartka - bardzo lubię ten wzór

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka i pięknie wkomponowany hafcik.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, idealna dla małego Kubusia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny misiu i baloniki. niebieskie. super. podoba się mi karteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :) jakie równiutkie kółko, jerunku ja zawsze jakoś tak krzywo wytnę. Fajnie się wpasował ten papier tutaj :).

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!