piątek, 8 czerwca 2018

445. Kartka harmonijka :)


Witajcie!

   Po kilkunastu upalnych dniach, nastąpiło kilka chłodnych nocy (3-4*C) i nieco chłodniejszych dni. Tylko deszczu jak na lekarstwo i szkoda roślinek. Co zakwitnie, niemal natychmiast przekwita...

   Na szczęście rękodzielnik sam sobie potrafi stworzyć kolorowy świat :) 

   Dziś na blogu ponownie zagościł motyl i w dodatku tak jak poprzedni, także ten, powstał w technice iris folding. W tym projekcie jednak, wykorzystałam inne materiały, a  i sama forma kartki jest odmienna.

  Tym razem stworzyłam kartkę w formie harmonijki. Oczywiście jest to mój debiut i wiele jej brakuje do pięknych, scrapowych projektów, które można podglądać w sieci. Ale powiem szczerze, że sama forma kartki, połączenia materiałów, i efekt końcowy, przypadły mi do gustu :)

   Bazę kartki stanowi biały karton, składany "na trzy" równe części, z górnym brzegiem wycietym dziurkaczem ozdobnym. Kontur motyla i napisu (znalezionego w internecie) stanowi czerwony papier welurowy. Sam motyl powstał w technice iris folding, przy użyciu skrawków wspomnianego papieru welurowego oraz świetnej ('dostanej' kiedyś) taśmy w różyczki. Każdą stronę kartki, zdobi jeszcze biała tapeta z wzorem (czarnego) pisma odręcznego. Jedną z 'zakładek' zdobi motyl, ten, który powstał po wycięciu okienka na przód kartki. Ostatnia 'zakładka' zawiera miejsce na życzenia.

   Karteczka powędrowała do jednej z naszych osobistych Mam, z okazji majowego święta i pięknie zdobi mieszkanie :)







   Tymczasem pracuję nad metryczką, niestety ja trochę przeceniłam swoje siły ( a w zasadzie moje kiepskie samopoczucie, dało mi się we znaki), a Mała Księżniczka już przyszła na świat, więc jestem mocno spóźniona :) Ale nic straconego, Maleńka jeszcze chwilkę poczeka, a pamiątka powstanie na pewno.



 Dla przypomnienia...
-----------

  Czerwcowe wytyczne w zabawie "365 dni w bajkowej krainie" to  CYFRA lub LITERA  :)

----------
 
 
Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki


7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i wykonanie:)
    Też się przymierzam do takiej formy kartek. W sumie bazy już mam wycięte, tylko z ozdobieniem czekam na konkretną okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu bardzo udany debiut w harmonijkowej kartce. Przymierzam się do takiej formy od dłuższego czasu.
    Pozdrawiam i powodzenie w metryczce

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i pomysłowy debiut :-) 3-4 stopnie w nocy? A nad morzem upały...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, mistrzowski debiut i świetna prezentacja :)
    Masz rację, rękodzielnik sam potrafi pokolorować swój świat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anuś...odpoczniesz, oderwiesz myśli i jakoś i hafcik pójdzie. Ja tam w Ciebie wierzę.
    A karteczka urocza

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful and sensual debut :-) 3-4 degrees at night? and it was hot over the sea.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!