czwartek, 28 czerwca 2018

447. W letniej sukience...

Witajcie!

   Miniony tydzień upłynął nam jakoś tak niezauważalnie. Zakończenie roku szkolnego, urodzinki synka i weekendowe przyjęcie, no i w kilku wolnych chwilach praca nad metryczką... Tylko w tym ferworze zabrakło czasu na bloga, chociaż i twórczo także się działo :)
 
   Tak jak wspomniałam, na metryczce postawiłam kolejne krzyżyki i bardzo mi się podoba, to co się wyłania na kanwie :) Zmiana schematu to naprawdę była świetna decyzja!

   Udało mi się także usiąść do maszyny i powstał projekt tylko i wyłącznie dla mnie :) Chwalić się może nie ma czym, ale dla kogoś, kto jest samoukiem i taki sukces cieszy :) Co powstało? Zwiewna, letnia sukienka oversize. Bardzo prosta - i w kroju i szyciu, a niezwykle urokliwa. Idealna na letnie upały, albo zamaskowanie tego i owego grama więcej  :) Wydaje mi się, że jest odpowiednia nie tylko na plażę, ale i na letni spacer gdzieś po parku, czy deptaku :) Wymyśliłam, że sukienkę będzie można nosić na dwa sposoby - jako taką luźną, prostą, lub z lekko zebraną pod biustem, przy pomocy szarfy. Obie wersje mi się podobają, chociaż ta z szarfą chyba nawet bardziej :) Początkowo planowałam sukienkę za kolanko, ale chyba zwyciężyła romantyczna, dziewczęca dusza :)

Przepiękny materiał w róże zawdzięczam Dorotce z "Cudnenienudne", która porządkując swoją pracownię, uszczęśliwia ludzi, tak jak mnie :)

   Wracają upały, wakacje się zaczęły, więc myślę, że sukienka się przyda :)

Prezentacja na samej zainteresowanej :)







Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)


17 komentarzy:

  1. No pięknista Pani Lato!! Cudownie się prezentuje - Brawo Aniu :)
    A satysfakcja z własnej pracy najważniejsza - gratuluję :)
    pięknych chwil - ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Jak na samouka sukienka jest rewelacyjna! Obie wersję są super, chociaż opcja z szarfą bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W obu wersjach cudnie,piękna sukienka ��❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna letnia sukieneczka, obie wersje mi sie podobaja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze powtarzałam, że jak się chce to można:) Sukienka cudowna, lekka, zwiewna...
    Masz jeszcze wiele nieodkrytych talentów Anuś:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukienka! Idealnie pasuje na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Obie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich sukienek właśnie mi brakuje - piękna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Sukienka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dama w ślicznej sukience cudne lato niesie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka, a najbardziej cieszy, że uszyta samodzielnie ☺.
    I Aniu, masz się czym chwalić i bądź dumna z siebie ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie wersje fajne. Gratuluję zrealizowania osobistego projektu i ślicznej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci w tej sukience. :)
    ps. jakoś widzę Cię wśród łąk i łanów zbóż z luźno splecionymi włosami i wiankiem na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I miss these dresses - it's beautiful :-)

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  15. :) Już ją wychwaliłam na fb, chciałabym ją zobaczyć na żywo, na pewno jest jeszcze jeszcze piękniejsza

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!