środa, 3 października 2018

456. Trzydzieści to nie tak dużo!

 
Witajcie!

   O rany! Mnie to tylko bić i słuchać czy dycham! Miesięczna nieobecność na blogu, to już karygodne wykroczenie przeciwko zasadom blogowania. Tylko tak to właśnie bywa, kiedy człowiek chwyta się wielu rzeczy naraz, trochę tego, trochę tamtego i w ostateczności nie ma co na blogu pokazać. Oczywiście obowiązki szkolne, jesienne porządki wewnątrz na na zewnątrz, dwa potwory domagające się "projektów", a przez chwile nawet ładna pogoda - zupełnie sprawy nie ułatwiają. 
  Ale ostatnio chyba trochę się w garść wzięłam i działam - tym razem od początku do końca. Tworzę dziesiątki list, a potem wykreślam z nich to, co już udało się wykonać. I wiecie co? Dobrze mi z tym, bo to mnie bardzo motywuje :) Szczególnie to, co skrzętnie zostaje z listy wykreślone :)




   Wrzesień w tym roku, to dwie okazje na stworzenie kartek. I przyznam szczerze, że długo, długo nie było na nie koncepcji. Dopiero, zupełnie przy okazji, gdzieś w internecie znalazłam inspiracje, która nim się obejrzałam, zmieniła się w pomysł :)

   Bazę kartki stanowi biały karton, z prawym brzegiem wyciętym dziurkaczem ozdobnym. Drugą warstwę stanowi kolorowy papier w różne desenie ('dostany' kiedyś). I tu również brzeg wieńczy koronka wykonana dziurkaczem ozdobnym. Bukiet niebieskich kwiatuszków, oraz listków, na białym wachlarzu wykonałam sama z bibułki, dodając środeczki z koralików. Niebieska wstążeczka pochodzi z odzysku (chyba 'trzymak' jakiejś ubraniowej metki). Dodatek stanowią niebieskie dżeciki, oraz zielone scrapkowe motyle. 'Serce' całej kartki to trzy dziesięciogroszówki i odpowiedni wydrukowany napis.

Myślę, że udało mi się stworzyć fajną karteczkę, z lekką nutką uśmiechu i z przymrużeniem oka :) Taką akurat na trzydzieste urodziny, co by się swoim wiekiem nie przejmować :)








  


Właśnie zaczął się nowy miesiąc, a zatem...

----------
Październikowe wytyczne w zabawie "365 dni w bajkowej krainie" to DZIUBEK/ RYJEK/TRĄBA/NOS :)
----------
 
Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki
 

9 komentarzy:

  1. Kartka z przymrużeniem oko ! Ale jak świetnie wykonana - podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł! Szkoda, że nie widziałam tego wcześniej, bo 50-groszówka to też nie tak dużo, a dwie takie kartki robiłam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzydzieści mieć lat to nie grzech - kartka pomysłowa i taka niebieściutka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z monetami. Trzydzieści - dopiero 1/3 życia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa karteczka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, pomysłowa, żartobliwa, a jednocześnie z przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!