piątek, 6 marca 2020

510. "Pozytywnik z charakterem" - podsumowanie lutego.


Hej, hej!

    Luty śmignął, jak widok za oknem rozpędzonego pociągu...W całym tym szaleństwie udało mi się jednak stworzyć kolejne strony "Pozytywnika z charakterem"
Nie wiecie jeszcze o co chodzi? Zajrzyjcie do wyzwaniowego posta (klik)!


  
   W lutym, ponownie udało mi się stworzyć trzy strony (chociaż w zasadzie to 6 stron kalendarzowych) - wszystkie 'uklejone' z grafik znalezionych w gazetkach reklamowych, lub tych codziennych. Pojawiły się dodatki np. fioletowe kwiaty wycięłam z tapety, złote motyle z torebki prezentowej, małe motylki wycięte kiedyś dziurkaczem ozdobnym, kolorowe paski papieru z innych projektów. Pojawił się mazak. Każda ze stron ma mnóstwo cytatów - wszystkie pisane odręcznie, na paseczkach wyciętych z kartek wspomnianego kalendarza. Tym razem wszystkie cytaty pochodzą z przeczytanych ostatnio książek.

Tak prezentują się moje lutowe strony...







A tak prezentują się lutowe prace Uczestników wyzwania...


"Pozytywnik z charakterem" - podsumowanie lutego:


 ****************************************

1. Marta Madej - EviPassjonatka


 ****************************************

2. Ela - Z mojego świata 


 
****************************************
3. Kasia - Herbata z miodem
(brak projektu lutowego)

  ****************************************

Nie ma czego się bać i dlatego zachęcam do przyłączenia się do zabawy, nawet jeśli nigdy czegoś takiego nie tworzyliście - ja  przecież także nie! Wyżywajcie się artystycznie, według tego, co serce Wam dyktuje, a przy tym bawcie sie dobrze!


Pozdrawiam serdecznie, 
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki


4 komentarze:

  1. Widzę, że dobrze się Ania bawicie:) kto wie, może spróbuję🤔

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytatów mi nie brakuje, więc nie poddaję się... jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. And the winner is... - w mojej prywatnej klasyfikacji, oczywiście - nr 2 Ela - za kolory i sentencję :-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!