poniedziałek, 2 marca 2020

509. "Kości zostały rzucone" - podsumowanie lutego.

Hej, hej!

    Nim się obejrzeliśmy, minął nam luty! Pora, więc na podsumowanie drugiego miesiąca zabawy :)
  Jeśli ktoś nie zna jeszcze zasad zabawy, albo chciałby do nas dołączyć, zapraszam do zapoznania się z postem wyzwaniowym (klik)
   Uczestniczki i tym razem nie dały się zaskoczyć kościom i ponownie powstało wiele świetnych prac :) Zobaczcie sami!





"Kości zostały rzucone"  - luty:


1. Ania Iwańska - Ręczne robótki Anny

- tkanina, serwetka (2)

*********************************
2.Bożenka - Moje cudawianki

- serce, brokat (2)

*********************************

- sznurek, serce (2)


*********************************

4. Agnieszka S. - Handmade by Aga S.

- koralik, cekin, figura geometryczna, serwetka (4)





*********************************

5. Weronika - Świat nicią malowany

- kokarda, serce (2)


*********************************
6. Ika Dominika -  Dominika Krafts

- serwetka, koronka (2)


 *********************************
7. Elunia - Papier i nitki 

- kwiat, motyw kobiecy, tkanina, napis, element wycięty dziurkaczem (5)



 *********************************
8. Iwona - ....
- kropki, guzik (2)

 *********************************
9. Agnieszka  -  W cichym zakątku

- kokardka, kratka (2)


 *********************************

- paski, motyl (2)


 *********************************
11. Zosia - Zofiko zaprasza

- sznurek (1) (luty brak pracy)
 *********************************
12. Magda - Zacisze Lenki

- element wycięty dziurkaczem, motyw dziecięcy (2)

*********************************
13. Marta Madej - EviPassjonatka

- piórka, papier (2)


*********************************

- perełki, kokarda (3)

 

*********************************

- element wycięty dziurkaczem, motyw kobiecy, perełki, drewno/deski (4)


*********************************
16. Ania Mięta - Zapiski poplątane

-  tkanina,papier (3)


*********************************
17. Ela  - Z mojego świata 

- figura geometryczna, serwetka (2)
 

*********************************

- ramka (1) (luty brak pracy)
*********************************
19. Agnieszka R. - Haftowane zacisze Agnes

- serwetka, napis, gwiazdka (3)


*********************************
20. Mariola - Haft i Patchwork

- kwiat, ramka (2)

*********************************
21. Ania Nawanna - Życie nitką malowane

- kropki, brokat (2)


*********************************
22. Au-une

- nitka, ramka (2)



 *********************************

Kochane Uczestniczki - sprawy organizacyjne!!!
* zdjęcia swoich prac przesyłajcie TYLKO na kreatywnajacewiczowka@gmail.com 
   Wszystko w jednym miejscu znacznie ułatwia pracę! Przeszukiwanie wszystkich maili, wiadomości prywatnych i do strony na FB, szczególnie pod koniec miesiąca, zajmuje naprawdę sporo czasu, jest nas sporo, a nie chciałabym nikogo pominąć.
*bardzo cieszę się, że w mailu od Was pojawiają się linki do wpisu z pracą z zabawy! Zaglądam do Was zawsze, jeśli czas pozwala, zostawiam ślad :) Pamiętajcie, by w mailu oprócz linka pojawiał się załącznik z jednym wybranym zdjęciem pracy, tak żebym nie musiała sama decydować, które zdjęcie 'podkraść' z bloga :) Gdy zdjęć jest więcej stwórzcie kolaż! Podajcie też wylosowane hasło  :)
* zastanawiam się, czy jeśli maile przychodzące do mnie w pierwszym dniu miesiąca, w dodatku w porannych godzinach, faktycznie zawierają pracę, która powstała na nasze wyzwanie? Czy autor pracy rzeczywiście zdał się na ślepy los rzutu kostką, czy raczej, w taki czy inny sposób "wybrał" sobie odpowiednie hasło z tabeli, bo pasowało? Nie chcę być złośliwa, czy komuś 'dokopać", czy kogoś obrażać! Sami wiecie, że to nie ja! Chcę tylko byśmy byli wobec siebie nawzajem uczciwi i szanowali innych Uczestników zabawy :)

Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)

14 komentarzy:

  1. Super galeria, świetne prace powstały i o dziwo prawie każda inna.
    Co do ostatniej Twoje uwagi to obawiam się, że w większości przypadków tak jest jak mówisz. Powstaje praca a przy okazji dopasowuje się ją do Twoje tabeli. Ale niestety jest to nie do sprawdzenia i nie do udowodnienia. Jedyne co możesz w tej sytuacji zrobić, to sama rzucać kostką i podawać jeden temat dla wszystkich. W takim przypadku starczy Ci tematów na 3 lata zabawy :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za zabawę i podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace. Uczestniczki wyzwania wykazały się po raz kolejny kreatywnością.
    Odnosząc się do twojej uwagi. Ania cała zabawa polega na kreatywności. Losujesz hasło i tworzysz. Ktoś, kto nieuczciwie podchodzi do wyzwania sam odbiera sobie całą radość z zabawy. Przykre, ale prawdziwe i nic na to nie poradzisz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała galeria, świetne prace powstały.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są przepiękne! :) Przepraszam, że w e-mailu nie podałam hasła, obiecuję poprawę :D
    Co do Twojej ostatniej uwagi, faktycznie na kilku blogach widziałam prace opublikowane już pierwszego czy drugiego dnia miesiąca. Zdarzył się i taki blog, co w styczniu miał podane hasła na cały kwartał.... to dopiero ciekawa sytuacja, ale jakoś szczególnie mnie to nie zdziwiło, chyba już się przyzwyczaiłam ;) Gdybym to ja prowadziła zabawę, to skorzystałabym z podpowiedzi Ani, zmieniłabym zasady i sama rzucała kostką. Zabawa byłaby o tyle ciekawsza, że byłby jeden temat dla wszystkich i z pewnością żadna praca by się nie powtórzyła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały wysyp fantastycznych prac :) brawo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również w mailu będę pisać wylosowane hasło, bo akurat tego nie podałam - poprawię się :)
    A ja za każdym razem jak losuję kostką, to ciekawa jestem co mi wypadnie i jak zrobić pasującą pracę do hasła. I to jest właśnie fajne :))) Po co sobie psuć zabawę ;)
    Prac powstało sporo i bardzo różnych, chętnie obejrzałam wszystkie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W każdym grupowym działaniu, a szczególnie w tak specyficznym świecie jakim jest świat wirtualny, będą zdarzały się nieuczciwe zachowania. Ludziom się wydaje, że im więcej wolno, bo nie podlegają żadnej kontroli.
    Na to nikt nie ma wpływu, a już najmniejszy organizatorka zabawy. I chyba apelowanie do uczciwości takich osób nie ma większego sensu. To dorosłe osoby, które doskonale wiedzą co robią.
    Swoją drogą to jest wkurzające, że ciągle zdarzają się takie zgrzyty, ale bądźmy ponad to i nie dajmy sobie psuć zabawy.
    Galerię ogląda się z przyjemnością - fajne prace :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    PS. Do treści posta wkradł się mały błąd - co prawda tytuł ma podsumowanie lutego, ale w poście styczeń jeszcze nie chce odejść :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super dziewczyny, piekne podsumowanie i ile prac! :) nie przejmuj się, zaznaczaj po prostu sobie te osoby :) będę pamiętać o wysyłaniu zdjęcia w załączniku

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka róznorodność, wszystkie prace fajne:)
    Ja sobie nagrywam telefonem moje rzuty kostką, ponieważ mam jedną luzem ;) A potem wstawiam filmik do wpisu na blogu,żeby było wiadomo co napewno wypadło. Co do nieuczciwości, ja nie wiem po co sobie psuć zabawę. Przecież nie ma musu,żeby wszystko zrobić na początku, ja niektore prace na sam koniec wstawiam, a zdaża się i tak,że nie udaje mi się w odpowiednim czasie wykonać wcale. Takie życie,czasem pewnych spraw się nie przeskoczy. Co do maili z fotkami,czy nie byłoby ci łatwiej wstawić "żabę" do linkowania prac? Wtedy aktywujesz ją np od drugiego dnia do końca miesiąca i nikt by ci nie zaśmiecał wszystkich możliwych miejsc. Ja się bawię dalej,jeszcze nie robiłam rzutów na ten miesiąc, ciekawa jestem co mi tym razem wypadnie.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna różnorodność prac.:) Aż nie chce mi się wierzyć, że ktoś oszukuje. Wtedy nie jest to już zabawa. Nikt nikogo nie zmusza do udziału, a zabawa ma sprawiać przyjemność. Fajna jest ta nutka niepewności, co się wylosuje i czy podoła się wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale dużo prac, a każda inna i jedna piękniejsza od drugiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wszystkie prace, jest co oglądać. :)
    Nie da się sprawdzić uczciwości w wirtualnej przestrzeni.
    Jeśli ktoś postępuje nieuczciwie, to niech obciąża swoje sumienie, my bawmy się dalej.
    Z drugiej strony, skoro podana jest tabela, to istnieje możliwość wykonania kilku rzutów z wyprzedzeniem i rozłożenia prac tak, by spokojnie wykonać je w dogodnym dla siebie czasie i być może są osoby, które z takiej możliwości korzystają.
    Ja wolę rzucać "na świeżo" i zastanawiać się co tym fantem zrobić.
    Zdarzyło mi się dopasować do Twojej zabawy kartkę z ciastkiem do innej zabawy, ale o niej pisałam w innym poscie, dlatego był mój osobny e-mail. Poprawię się - będzie raz.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Violetta Sumera7 mar 2020, 13:03:00

    No ja właśnie w lutym padłam,wylosowałam tekturę i nijak nic mi nie szło...myślałam,myślałam i w końcu zachorowały dzieci ...jak trójka to po kolei idą, teraz leżę ja...no i się LUTY mi skończył. Ale w marcu się zamelduję pięknie.A prace cudowne!♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna galeria pięknych prac. Zabawa mi się podoba. Kartkę z lutego i ja zrobiłam ale.... zagapiłam się i nie wstawiłam. trudno. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!