środa, 18 marca 2020

512. Kartka z gratulacjami z okazji narodzin :)


Hej, hej!


   W ramach zabawy  "Kości zostały rzucone", owe kości wylosowały mi w marcu "motyw męski". Pierwsza myśl - jakby nie patrzeć - wyzwanie! 
 
   Zaglądając do zasobów zdjęciowych, okazało się, że nawet taki projekt mam już gotowy i chociaż 'stary', to nigdzie nie publikowany. Jednak chcąc być "w porządku" wobec innych Uczestniczek, które w pocie czoła tworzą swoje prace, postanowiłam wykonać nowy projekt. Okazja nadarzyła się ku temu doskonała! Na świecie pojawił się Olek, a specjalnie dla Niego i Jego Rodzinki powstała kartka z gratulacjami :)

  Na gotową, białą bazę 13,5/13,5 cm trafił haft wesołej buteleczki. 

  Na schemat haftu trafiłam jakiś czas temu, zupełnie przypadkiem i teraz okazał się idealny. Oczywiście kolorystykę dobrałam sama, a haft powstał z mulin z resztkowego pudełka (dwie nitki - haft i jedna - backstitch), na kawałku białej Aidy, pozostałym z innego projektu. 

  Oprawę dla haftu stanowi jasnoniebieski papier w kropeczki, z okienkiem wyciętym wycinarką do kół. Kartkę zdobią niebieskie, samoprzylepne perełki, scrapki: body i guzik, oraz niebieska wstążka (1cm), zawiązana w zgrabną kokardkę. Jest też napis, znaleziony w internecie i wydrukowany.

  Wspomniany wcześniej, niebieski papier, oprócz kropek, miał jeszcze świetną grafikę i ona posłużyła za ozdobę środka kartki, a jednocześnie za dyskretną kieszonkę na banknot.

Jak widać, wszystko utrzymane jest w "męskiej" niebieskiej tonacji :)










Trzymajcie się cieplutko!
Ania z  Kreatywnej Jacewiczówki :)


PS: Uwaga Dziewczyny biorące udział w zabawie "Kości zostały rzucone"! W najbliższych dniach spodziewajcie się ode mnie maila, a propo wspomnianej zabawy :) Wspólnie zdecydujemy, w jakiej formie będziemy się bawić dalej :) Póki co zasady zabawy w marcu nie ulegają zmianie.


12 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka Aniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka powstała :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka, ciekawa jestem co tam nowego wymyśliłaś :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała karteczka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta karteczka dla małego mężczyzny.
    Zresztą tak samo, jak ta wcześniejsza z Króliczkiem dla Aleksandra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka powstała Aniu, pięknie skomponowana. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna karteczka,ta buteleczka taka wesolutka:) Dlaczego zawsze mówi się, że niebieski to męski gdy chodzi o małe dzieci ? Zawsze mnie to irytowało.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna karteczka, z pewnością spodobała się obdarowanym :) maila widziałam, jutro siądę żeby odpisać

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka :) Motyw w sam raz dla małego mężczyzny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniutka :-) A wiesz, Aniu, że w niektórych regionach Polski, niebieski jest kolorem dziewczynek, a różowy chłopców?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka, haft tej buteleczki jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!