piątek, 22 stycznia 2021

541. Imienne bombki karczochowe dla dziewczynek.

 Hej, hej!

   Podlasie nadal śnieżne, chociaż już zdecydowanie mniej mroźne niż ostatnio, a w zasadzie to obecnie chyba bliżej nam odwilży. 
A na blogu nadal goszczą świąteczne projekty, chociaż w nietypowych, dla tego klimatu, kolorach.

   Tym razem będą to imienne bombki karczochowe dla dwóch dziewczynek. Stąd taka dziewczęca, słodka kolorystyka - róż i beż :)

 Bombki wykonane są na bazie kształtki styropianowej 8 cm. 
Postawę projektu stanowi haft z imieniem, oraz datą urodzenia, wykonany jedną nitką ciemnoróżowej muliny, na beżowej aidzie. 
Haft otaczają wstążki - różowa i beżowa, obie 2,5 cm szerokości. Ponieważ bombki powstały dla sióstr, to obie ozdoby robiłam jednocześnie, upinając kolejne rzędy raz na jednej, raz na drugiej kształtce. Sprawiło to, że są niemal identyczne.
Karczochy dostały profesjonalne wykończenie w postaci specjalnej złotej zawieszki oraz sympatyczne, dziewczęce kokardki z koralikiem w środku. 
Oczywiście obie bombki trafiły do swoich małych właścicielek :)
   



   
   Synek wrócił do normalnej nauki i tak szybko minął nam ten tydzień, ze aż trudno uwierzyć! Post miał się ukazać w środę i tak mi się gdzieś te dni pogubiły, że nim się obejrzałam jest piątek! Ale dziś udało się kilka rzeczy nadrobić, może dlatego, że to weekend w perspektywie :)


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki

3 komentarze:

  1. Śliczne, a róż przesłodki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę powiedziawszy nie jestem miłośniczą różu, ale tu bardzo mi pasował! W końcu bombki dostały dwie małe księżniczki :)

      Usuń
  2. Krásne ružové vianočné gule, super!!!

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!