wtorek, 8 czerwca 2021

556. Zaproszenia na Pierwszą Komunię Świętą.

 

Hej, hej!

   I znów mnie mało i znów gdzieś zagubiona w czasie! 

   Mimo innych zajęć, twórczo także coś się dzieje, tylko na blog nie mam kiedy zajrzeć. żeby pokazać powstające projekty. 

   Teraz kiedy część ważnych zadań za mną postaram się nadrobić blogowanie :) Tylko czy ktoś tu jeszcze zagląda? Czy ktoś jeszcze tęskni za Anią? ;)

   Jednym z ostatnich ważnych wydarzeń, była Pierwsza Komunia mego syna. Odbywała się na początku maja, kiedy reżimy pandemiczne były jeszcze dość restrykcyjne. Nie mieliśmy wielu Gości, ale tak naprawdę świętowaliśmy tak jak lubimy - w gronie najbliższych. Dlatego właśnie postanowiłam wykonać zaproszenia własnoręcznie. Stały się nie tylko zaproszeniem, ale i fajną pamiątką tego dnia :)

   Wszystkie zaproszenia powstały na mojej kochanej bazie kartkowej 13,5 x 13,5 cm (Docrafts Anita's). Tym razem postawiłam na tę kremową. 


  Podstawę kartki stanowi haft z kielichem, wykonany haftem matematycznym na beżowym kartoniku. Dla oddzielenia koloru bazy, oraz wspomnianego kartonika z haftem, posłużył papier w szaro - biały deseń (przyleciał od Cudnejnienudnej Dorotki). Całość uzupełniają: niebieska (1 cm) wstążka, biała koronka i scrapowo  - różyczkowa kompozycja. Cały układ fajnie dopełniają napisy od naszej ulubionej Joli :) Wewnątrz każdej z kart znajduje się odpowiednio dobrany tekst zaproszenia.

   Jak widać powstały dwa szczególne zaproszenia - dla rodziców chrzestnych, oraz pięć zaproszeń uniwersalnych, tzn. odpowiednich dla pozostałych gości. 

   Zaproszenia nie mają typowej formy, nie mają także elementów, które często się umieszcza na tego typu kompozycjach np. grafiki Hostii itd. Ale powiem szczerze, że jestem zadowolona z końcowego efektu. 














Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki



PS: Rozpoczął się czerwiec i w zasadzie powinno pojawić się majowe podsumowanie zabawy Kreatywnie Zaszukani, jednak postanowiłam, że pojawi się ono za miesiąc, wraz z bieżącymi projektami z tego miesiąca. Dotarł do mnie tylko jeden projekt (Ani), pozostałe chyba gdzieś się zawieruszyły ;)


6 komentarzy:

  1. U mnie też ostatnio mało się działo :/ Musiało się trochę pozmieniać, żebym mogła wrócić do bloga i kanału. Teraz wreszcie wróciłam do tego, co lubię robić najbardziej :) A zaproszenia wyszły piękne! 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że zaczyna się układać :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Śliczne :) Takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uroczystość komunijna właśnie tak mi się kojarzy z czystością, delikatnością.

      Usuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!