piątek, 11 czerwca 2021

557. Pamiątka IKŚ Gabrysi :)


Hej, hej!

   Ostatnio chwaliłam się zaproszeniami stworzonymi na Pierwszą Komunię syna. I w tym klimacie pozostaniemy nadal, przez kolejne (aż) trzy posty. Tak się złożyło, że tegoroczny maj przyniósł nam troje "dzieci komunijnych". 

   Dziś pochwalę się Pamiątką Pierwszej Komunii mojej Chrześniaczki. Niestety, ze względu na to, że uroczystość odbywała się dokładnie wtedy kiedy, ta mego syna, nie mogliśmy się spotkać. Jednak nadrobiliśmy to sobie już tak prywatnie, a do Gabrysi trafił pamiątkowy haft.

   Haft wykonałam na beżowej aidzie, białą nitką ariadny i złotym metaluxem, dodając jeszcze niteczkę różową (zmieszaną ponownie ze złotym metaluxem), którą wyszyłam wszystkie napisy i datę, by podkreślić, że jest to pamiątka dla dziewczynki. Sam schemat pochodzi z internetu. 

   Oprawę stanowi biała ramka, wraz z białym paspartu. Swoistego uroku dodaje biała delikatna koronka, po obu stronach haftu.

   Postawiłam na minimalizm i myślę, że to była dobra decyzja :)

   A sama kompozycja, tak mi się spodobała, że powstał kolejny haft w tym stylu, tym razem dla siostrzenicy (o czym w następnym poście na blogu :p ).



 


Pozdrawiam serdecznie,

Ania z Kreatywnej Jacewiczówki

1 komentarz:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!