poniedziałek, 8 listopada 2021

578. Pamiątka Chrztu Świętego - Julia.

 Hej, hej!

   Ostatnio na blogu gościły kartki, potem poduszki, a dziś pojawi się haft :)

   Haft aniołka powstał na zamówienie, jako pamiątka Chrztu Świętego. Wspólnie z Zamawiającą uznałyśmy, że będzie to taki uniwersalny wzór, który na pewno się sprawdzi. Ja sama także kilkukrotnie sięgałam po motyw anioła, na wspomnianą okazję.

   Schemat wyszukałam w internecie i pewnie jest Wam dobrze znany. Jednak anioł zamiast kamienia/poduszki z ptaszkiem, trzyma w dłoniach serduszko. Troszkę musiałam tu pokombinować, zarówno przy kształcie samego serca, jak i nad paluszkami postaci.

   Całość wykonałam jedną nitką mulin (kolorystyka według mego pomysłu), na białej aidzie 64/10. Niektóre krzyżyki wyhaftowałam złotym Metalux'em, co nadało pamiątce charakteru. 

   Co prawda nie mam zdjęcia tuż po oprawie, ale haft dostał białą ramkę i koronkę (jak na zdjęciach poniżej), co stworzyło naprawdę ładną, delikatną kompozycję.







   Mam nadzieję, że projekt spodobał się, póki co rodzicom małej Julii, a później także dla niej będzie stanowił miłą pamiątkę tego wyjątkowego dnia :)


Pozdrawiam cieplutko,
Ania :)

3 komentarze:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!