środa, 10 listopada 2021

579. Kartka dla Majki :)

Hej, hej!

   Dziś zapraszam na spotkanie z niesforną wiewiórką! Sandy Pysia schowała się gdzieś i zupełnie o niej zapomniałam! 

   Wiewiórka to jeden z projektów, który powstał dawno temu (ponad dwa lata), dla fanki wspomnianego zwierzaka. 

   Kartka stworzona od postaw przeze mnie, nawet samą bazę wycięłam z kartonu.
Schemat haftu znalazłam w internecie, a wyszyłam go jedną nitką, na podmalowanej kanwie. Sama kartka wzbogaciła się jeszcze o kilka dziewczęcych elementów jak wstążka, różowe dżeciki, babeczka i piankowe literki i cyferka.







   Po takich projektach widać, jak zmienił się nieco mój styl tworzenia kartek :) Dziś na przykład najczęściej korzystam z gotowych baz, czy też zmienił się sposób oprawy haftu na kartce.

Pozdrawiam serdecznie,
Ania :)

1 komentarz:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!