środa, 3 listopada 2021

577. Poduszki z wieczorną modlitwą.

Hej, hej!

   Jakiś czas temu dość niespodziewanie wypadła nam wizyta u Przyjaciół. Pandemia sprawiła, że ominęło nas niestety kilka wspólnych okazji do świętowania, np. urodzinki dzieciaków. I tym razem, mimo, że bez okazji, postanowiłam Chłopakom coś podarować :) 

   Postawiłam na coś praktycznego!

   Uszyłam poduszki, które z przodu mają panel z modlitwą, a tył stanowi miękki, brązowy minky. Ponieważ nasi Przyjaciele są rodzicami trzech chłopaków w różnym wieku, starałam się, żeby każdy z chłopców miał na swojej poduszce odpowiednio dobraną modlitwę - od takiej najprostszej dla malucha, po bardziej rozbudowaną dla starszaka. Poduszki wypełnia przyjemna, sprężysta kulka silikonowa. 

  




 

   Myślę, że poduszki są nie tylko praktyczne, ale także fajnie zdobią "męskie" pokoje chłopców. 


Pozdrawiam cieplutko!
Ania.

2 komentarze:

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!