piątek, 6 września 2019

487. "Świat mnie inspiruje" - sierpniowe prace Uczestniczek :)


Witajcie! 
   Ostatnie dni sierpnia i pierwsze września przeciekły mi przez palce! Tyle się dzieje, tyle jest zajęć, że nim się obejrzałam minęły dwie środy bez wpisu! Tym samym w ubiegłym tygodniu miał się pojawić wpis z moim projektem sierpniowym do zabawy "Świat mnie inspiruje", a w kolejną podsumowanie sierpniowe. 

   Dziś zatem pokażę jeden kolaż swojej pracy, oraz prace Uczestniczek zabawy, a w kolejnym poście już pełny opis mojej sierpniowej inspiracji. Jak się nietrudno domyślić jest to czekoladownik, który powstał na zakończenie roku szkolnego.
   
   Pora na sierpniowe podsumowanie zabawy. Dla przypomnienia dodam tylko, że hasłem przewodnim było 'SŁOWO'. 




A co tym razem stworzyły Uczestniczki zabawy? Zapraszam do podglądania :)



- zaliczone etapy: deseń, kolor, faktura, smak 
- brak pracy

-------------------------------------


- zaliczone etapy: deseń, kolor

- brak pracy
-------------------------------------


- zaliczone etapy: kolor, faktur, smak, słowo

-------------------------------------

4. Viola
 - zaliczone etapy: kolor, faktura, smak, słowo


-------------------------------------

Jeśli macie ochotę docenić Uczestniczki, zagłosujcie na pracę, która Wam się najbardziej podoba, podając w komentarzu numerek jego Autorki ;)
Uczestniczka, która dostanie najwięcej głosów, otrzyma ode mnie tradycyjnie +1 dodatkowy punkt. Proszę o konkretny wybór :)

Uwaga!
Pamiętajcie, by zdjęcia pracy, wraz z linkiem do wpisu, wysłać na kreatywnajacewiczowka@gmail.com Znacznie ułatwicie mi tworzenie podsumowania!

W każdej chwili możecie także dołączyć do zabawy, uzupełniając 'zaległą' pracę z minionego etapu lub nie :) Bawimy się osiem miesięcy, pojawi się osiem haseł przewodnich. By 'zaliczyć' wyzwanie, w sumie powinno powstać co najmniej 6 prac. Oczywiście może ich powstać więcej. Natomiast co najmniej 6 prac, to warunek konieczny, aby stanąć w szranki po nagrodę na koniec zabawy.

Będzie mi miło, jeśli na swoim blogu, czy profilu zamieścicie podlinkowany banerek zabawy.


************
Hasło przewodnie na wrzesień to: DOTYK

************

Zapraszam serdecznie!
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki

6 komentarzy:

  1. Piękne prace! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój czekoladownik jest śliczny. Może na dzień edukacji dla siostry coś w tym stylu wyczaruję, albo zakładkę właśnie z takim cytatem :)
    Głosuję na kartkę - pamiątkę Veroniki, bardzo mi się podoba, w takich spokojnych stonowanych kolorach, jest niezwykle elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny czekoladownik! Prace uczestniczek zabawy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo nie spodziewałam się takiej ilości prac, pewnie dlatego, że większość z naszych blogowych znajomości ma dzieci i wszystko się kręciło wokół szkoły. :) No ja głosuję na pracę numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudny wybór, bo i kartka Weroniki piękna i zakładka Violi świetna, "głosuję" więc na Twój czekoladownik :-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!