środa, 28 października 2020

531. Metryczka dla Natalki - haft z grafiki :)


Hej, hej!

   Dziś zapraszam Was na spotkanie z dość nietypowym projektem dla dziewczynki. Co prawda post dotyczy metryczki dla malucha, ale tym razem jej schemat, jak i sposób wykonania, są zupełnie nietypowe.

   Od czego się zaczęło? 
   Od rysunku/grafiki znalezionej w Internecie. Grafikę wydrukowałam, przypięłam szpilkami od spodu do kanwy, a następnie metodą szyby okiennej podświetlonej światłem dziennym, przy pomocy spieralnego mazaka przeniosłam rysunek na kanwę. To był pierwszy etap :) 
   Teraz przyszła pora na utrwalenie rysunku na kanwie. Kontur wyszyłam jedną nitką muliny, kratka po kratce kanwy. Starałam jak najdokładniej pokrywać rysunek nitką, tak aby zachować dokładny kształt. I tak zakończyłam drugi etap pracy. 
   Trzeci etap pracy, to była już czysta przyjemność kolorowania "rysunku", oczywiście muliną (tym razem cały projekt powstał, dzięki Ariadnie). 
Metryczka stanowi komplet z kartką (ta pewnie niedługo także zagości na blogu) i komplecikiem poduchy i miętoszki, dlatego też  postawiłam na szarości i róże.
   
   Przyznam szczerze, że chociaż dość nietypowo i trochę od końca (najpierw kontur, potem kolor), to naprawdę fajnie mi się z tą metryczką pracowało :)
Ale chyba najbardziej cieszy mnie takie kreatywne podejście do projektu i sprawdzenie siebie :)

 Metryczkę, wraz z wspomnianymi - kartką i komplecikiem, podarowałam małej Natalce :) Mam nadzieję, że będzie stanowiła fajną pamiątkę :)









Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się cieplutko!
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)



14 komentarzy:

  1. Ślicznie Aniu.:)Super sobie poradziłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno było to nowe wyzwanie, ale jakże przyjemne :)

      Usuń
  2. Zvlášty, ale zaujímavý postup práce :-) Výšivka sa vydarila, bude to pekná pamiatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Definitely an unusual project is a fact :) Maybe all of its charm!

      Usuń
  3. Śliczna metryczka powstała, z pewnością będzie wspaniałą pamiątką.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, haftowana kolorowanka... Gratulacje za pomysłowość i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu jestem pełna podziwu dla Ciebie za ten haft . Jesteś mistrzem !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!