czwartek, 1 października 2020

528. Kartka na pierwsze urodziny Jasia :)

 Hej, hej!

   Jesień na Podlasiu daje o sobie znać. Jeszcze chwilę temu chowaliśmy się w cieniu, bo słonko grzało niemiłosiernie, a od trzech dni chłodno i mokro... Ale i tej wilgoci potrzeba, bo schnąć zaczynają nawet iglaki w ogrodzie!

   Zaczął się październik i dziś w zasadzie powinien pojawić się post podsumowujący wrześniowe zmagania w zabawie z kośćmi, ale przyznaję się bez bicia  - nie zdążyłam jeszcze zajrzeć do wszystkich. Postaram się jak najszybciej zaległości nadrobić, a tymczasem zapraszam Was na mój lipcowy projekt wykonany na wspomnianą zabawę.

   W lipcu kości wylosowały "kropki" i szczerze powiedziawszy, jakoś nie miałam pomysłu na te kropeczki. Ale nasz mały kuzyn obchodził swoje pierwsze urodzinki (Serio? Przecież zaledwie chwilę temu cieszyliśmy się z jego przyjścia na świat!) i z tej okazji powstała kartka z oprawą właśnie w kropki.

  Kartka powstała na białej bazie 13,5/13,5 cm i tak naprawdę jest bardzo prosta, ale tutaj chyba jej urok. Oprawę haftu stanowi tektura falista - czerwona w białe kropki, z okienkiem wyciętym wycinarką do kół.
W samym centrum kartki znajduje się haft małej Myszki Miki, wykonany jedną nitką mulin z resztkowego pudełka, na białej aidzie. Schemat postaci znalazłam w internecie, a kolory dobrałam sama.
Dopełnienie całości stanowi napis, znaleziony w internecie i wydrukowany. Żeby go nieco wyróżnić, podkleiłam go czerwoną tekturą falistą.





   Oczywiście kartka już dawno wręczona, a impreza urodzinkowa była bardzo udana :) W tym roku jeszcze Jaś nie miał sprecyzowanych zainteresowań, ale kto wie, co pojawi się na kartce za rok?

   Zapraszam Was serdecznie na kolejny wpis, czyli podsumowanie zabawy "Kości zostały rzucone" :) Co też te moje Dziewczyny znowu wymyśliły!


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki

8 komentarzy:

  1. Anuś, śliczna ta karteczka. Słodka Myszka Miki i do tego te kropeczki. Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, Myszka pięknie wygląda w tych kropeczkach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myszka Miki na karteczce to strzał w dziesiątkę, ależ ona urocza. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny hafcik i karteczka wyszła super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powstała bardzo ładna karteczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, a Myszka Miki, jak zawsze rozbrajająca. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!