środa, 7 lipca 2021

562. Bukiet róż z okazji Dnia Nauczyciela ;)

Hej, hej!

   Kiedy nasze dzieci rozpoczynają naukę przedszkolną czy szkolną, w naszym kalendarzu pojawiają się kolejne ważne "święta". Między innymi jest to Dzień Nauczyciela, czyli świetna okazja, by podziękować za ich szczególne starania. Dziś mamy tyle możliwości, że czasem trudno się na coś zdecydować! 

   Tym bardziej ucieszył mnie fakt, kiedy w zeszłym roku zostałam poproszona, o wykonanie specjalnego haftu dedykowanego wychowawczyni jednej z klas naszej szkoły.

   Czasu nie było wiele, na tamborku gościły także inne pilne projekty, a jednak udało się sprostać wyzwaniu!

   Schemat haftu znalazłam gdzieś w sieci, a ponieważ jest dość znany, od razu widać, że ma u mnie nieco uproszczoną formę. Zarówno kwiaty jak i łodyżki wyszyłam pojedynczymi kolorami, dodając jedynie kilka złotych krzyżyków (Metalux) w główkach róż. W oryginale róże mają jeszcze podzieloną napisem łodyżkę, ale ja zrezygnowałam z tego rozwiązania. 

   Haft, kontury oraz napis - cytat wykonałam jedną nitką mulin Ariadna, na białej Aidzie 64/10. 

   Myślę, że końcowy efekt wyszedł fajnie, a najważniejsze, że pomysł przypadł do gustu zarówno zamawiającym, jak i samej obdarowanej.








Pozdrawiam cieplutko,
Ania :)

2 komentarze:

  1. Świetny ten hafcik. Uwielbiam róże a ta są cudowne. Ale ja na Aidzie 64/10 ( to 16ct)haftuje dwoma nitkami), Ale wiadomo co hafciarka to ma inaczej. To myślę jest cudny podarunek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!