środa, 14 lipca 2021

564. Kartka - plecak na zakończenie roku szkolnego.

Hej, hej!

   Ostatnio, na jednej z 'fejsbukowych' grup (Cudna paczka) pojawiło się wyzwanie stworzenia kartki - plecaka, wraz z kursem (Doroty z Cudnenienudne), jak taką kartkę wykonać. Forma bardzo mi się spodobała i wydała się wprost idealna na zakończenie roku szkolnego.

   Kartka oczywiście nie powstała na gotowej bazie, a całość od podstaw musieliśmy sobie stworzyć sami. Wbrew pozorom i dzięki podpowiedziom Doroty, konstrukcja kartki nie jest skomplikowana, chociaż sam projekt wygląda nietypowo i ciekawie :) Jedyna 'trudność', to fakt trzymania się kolejności działań, tak by samemu sobie nie utrudnić :) A reszta zależy już całkowicie od naszej kreatywności i wyobraźni!

   Moja karteczka - plecak, tak jak wspomniałam, powstała z myślą o podziękowaniu Pani Wychowawczyni na koniec roku szkolnego. 

   Dlaczego akurat ma taki klimat? A no dlatego, że Wychowawczyni mego syna, to nauczycielka z 40 - letnim stażem pracy! Kartka zatem musiała być kobieca, nieco romantyczna, stonowana, może z odrobiną nutki retro. 

   Postawiłam na piękny papier scrapowy w delikatnej kolorystyce, z motywem róż. Dodałam bawełnianą koronkę, guziczki z naklejonymi różami, rafię (jako wiązanie), delikatne kwiatuszki i scrapowe, beżowe listki. Brzeg 'klapki' plecaka zdobi 'koronka' powstała dzięki dziurkaczowi brzegowemu. 'Kieszonka' tornistra, to wydrukowany napis "Dziękuję".
   Środek kartki również zdobi ten sam papier w róże. Umieściłam tam także popularną "uczniowską" sentencję. Okienko powyżej cytatu dostało jeszcze białą karteczkę, na której mój syn odręcznie napisał, wymyślone przez siebie osobiste podziękowanie. 

Ta forma kartki, broni się sama i naprawdę nie potrzebuje wielu dodatków.




 


   Forma tej kartki jest naprawdę świetna i pasuje na różne okazje - zakończenie roku, dzień nauczyciela, czy nawet jako forma pozdrowień z wakacji lub zaproszenie na takowe :)

Nawet nie wyobrażacie sobie ile świetnych projektów powstało w odpowiedzi na wspomniane na początku wyzwanie! Wszystko zależy od wyobraźni tworzącego :)


Pozdrawiam serdecznie,
Ania :)

2 komentarze:

  1. Świetny ten plecaczek, uwielbiam oglądać takie niebanalne formy, super!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!