poniedziałek, 19 lipca 2021

565 . Kartka okazjonalna z haftem matematycznym.

Hej, hej!

   Dawno na blogu nie pojawiło się nic w technice haftu matematycznego, więc dziś gości tu taki właśnie projekt.

   Kartka powstała w ubiegłym roku, jeszcze zanim ogłoszono, że kolory roku 2021, to szary i żółty, zatem tworząc ją nieco wyprzedziłam czas :) 

   Kartkę stworzyłam w ramach wyzwania na jednej z facebookowych grup, a sam schemat haftu, został udostępniony przez Autorkę zabawy.

   Haft wykonałam na szarym kartoniku, cieniowanym kordonkiem (odcienie żółtego). Gotowy, nakleiłam na białą bazę 13,5/13,5 cm. Puste koło w centrum kartki 'zapełniłam' kompozycją z piankowych róż oraz scrapkowych listków. Na koniec dodałam jeszcze kilka żółtych, samoprzylepnych półperełek. 

Zazwyczaj do swoich kartek dodaję jeszcze okazjonalny napis, pewnie dlatego, że powstają one z konkretnej potrzeby. Tę kartkę natomiast wykonałam 'na zapas', ale szybko okazało się, że jednak została zagospodarowana :)

   Efekt końcowy przypadł mi do gustu :) A sam wzór haftu matematycznego daje ogromne możliwości, bo stanowi ciekawą podstawę, a co dalej, to już zależy od nas :)




 

PS: W centrum drugiego zdjęcia widać moje narzędzie do nakłuwania papieru, czyli korek (po trunku) z umieszczoną w nim igłą :) Pomysł się sprawdza i służy mi już naprawdę kawał czasu :)


Pozdrawiam serdecznie,
Ania :)

6 komentarzy:

  1. To połączenie szarości z żółcią to mistrzostwo świata, w ogóle wzór i kompozycja są przepiękne, brawo!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka wyszła i to połączenie kolorystyczne daje wspaniały efekt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancka kartka wyszła😀😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka w jednym z moich ulubionych połączeń kolorów. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!