poniedziałek, 12 lipca 2021

563. Zakończenie roku szkolnego - haftowane podziękowanie.

 Hej, hej!

   Tak jak wspominałam w poprzednim poście, wstąpienie naszego dziecka w poczet uczniów, generuje nowe uroczystości :) Jedną z nich jest niewątpliwie zakończenie roku szkolnego.

   Tegoroczne zakończenie roku szkolnego, było jednocześnie pożegnaniem z trzecią klasą, edukacją wczesnoszkolną oraz z Panią Wychowawczynią, która w dodatku sama odeszła na zasłużoną emeryturę, po 40 latach pracy!

   Oczywiście, jak zawsze pojawiła się kwestia odpowiedniego prezentu. Pośród różnych pomysłów i sugestii wygrała wyszywana pamiątka :)

   Centrum pamiątki stanowi haft - róże z sercem, czyli jedna z najnowszych propozycji od Coricamo. Specjalnie do tego projektu, zmieniłam i uprościłam kolorystykę. Haft wykonałam dwiema nitkami mulin Ariadna, na beżowej Aidzie 54/10. Niektóre krzyżyki w różach wyszyłam złotym Metaluxem. Wokół wspomnianego serca pojawiły się haftowane imiona wszystkich uczniów naszej klasy, w ich oficjalnym brzemieniu. Nad sercem umiejscowiłam znalezioną w internecie sentencję, która pasuje do całości idealnie, a tuż pod nim - haftowany napis "Dziękujemy". 

   Haft oprawiłam w białą ramę, wraz z białym pas partu 40/50 cm (kupioną w markecie budowlanym), dodając jeszcze białą koronkę. 

   Na odwrocie ramy umieściłam spersonalizowane życzenia skierowane do Pani Wychowawczyni, a każde z dzieci podpisało się pod nimi osobiście.

   Chyba lepszej pamiątki, bardziej wyjątkowej, jedynej w swoim rodzaju i bardziej osobistej, nie można by sobie wymyślić :) Tym bardziej, że dzieciaki także miały swój wkład w jej tworzeniu :)








   Zatem nowy rok szkolny, to dla nas nowe wyzwania na miarę czwartej klasy - nowy budynek szkoły, nowy wychowawca i nowi nauczyciele. A kto wie? Może i nowe 'szkolne' projekty dla mnie :)

Pozdrawiam ciepło,
Ania :)

4 komentarze:

  1. Krásny obraz a milá spomienka na deti :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe podziękowanie, piękna czcionka. Super, że dzieci też miały swój udział w projekcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne i wyjątkowe podziękowanie, będzie pamiątką na długie lata!
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!