czwartek, 28 marca 2024

607. Kartki wielkanocne.

 

Hej, hej!

   W ostatnim poście pochwaliłam się kartkami ze wspólnej zabawy, a dziś jeszcze kilka sztuk, które powstały w tym roku (pierwsze trzy) oraz w roku poprzednim (trzy ostanie). 

   Wszystkie kartki oparte o haft: krzyżykowy - na kanwie plastikowej i zwykłej, oraz matematyczny. Wykorzystałam bazy gotowe i przygotowane przeze mnie, a do wykończenia scrapki, drukowane napisy i kwiaty. 

Chyba najbardziej podoba mi się królik z fioletowymi kwiatami i ten pomysł zdecydowanie powtórzę w przyszłym roku!









   A jak tam Wasze kartki? Pewnie już dotarły do Adresatów?


Pozdrawiam serdecznie,
Ania z Kreatywnej Jacewiczówki :)



3 komentarze:

  1. Cudne kartki stworzyłaś, a że z hafcikami to dla mnie najpiękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki wykonałaś. :)
    Kartki z haftem zawsze są niepowtarzalne, nawet gdy pojawi się taki sam wzór haftu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje kartki w większości już dotarły do adresatów , ale Twoje rewelacyjne. Uwielbiam haftowane kartki. Haft broni się sam nie trzeba wielu warstw. Ale jak bym miała wybrać to wybieram baranka tego pierwszego i kartkę z nim. Na plastikowej kanwie nie haftowałam a już na kartkę taki haft , szczerze nie wpadłam że można go umieścić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!