piątek, 6 czerwca 2014

Haftowana zgadywANKA

  
Stawiając kolejne krzyżyki na metryczce, pomyślałam sobie, że nie zdradziłam Wam imienia chłopca, wokół którego całe to zamieszanie. Zapraszam Was serdecznie na moją drugą Haftowaną zgadywANKĘ.



Jakie imię nosi chłopiec, dla którego powstaje metryczka?

Napiszcie, w komentarzu pod tym postem, swój typ. Dla ułatwienia dodam, że dziś jest to jedno z "nowocześniejszych" chłopięcych imion, w czasach zamierzchłych było to imię nieco "egzotyczne", ale królewskie :)
Kto odgadnie dostanie ode mnie na @ dwa wzorki metryczek (ten, który wyszywam oraz drugi o podobnej tematyce i w podobnym klimacie).
ZgadywANKA znowuż nie taka trudna, więc mam nadzieję, że uda Wam się odgadnąć. Jeśli nie, odpowiedź podam powiedzmy za dwa tygodnie, czyli 20 czerwca, do tej pory pewnie już imię trafi na metryczkę :) Życzę udanego weekendu i ...

Zapraszam do zabawy!

29 komentarzy:

  1. Z wyjątkowo płytkich przemyśleń wynika, że Dawid. Mógłby być jeszcze Artur ale tu egzotyki brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ani Dawid, ani Artur, chociaż oba imiona ładne :) Zgaduj dalej Jaglanko!

      Usuń
  2. Może to być jeszcze Filip :)

    Z racji zawodu dodam jeszcze, że wracają do łask inne "zamierzchłe" imiona - mamy w szkole rodzeństwo o imionach: Lubomir, Miłosław i Ziemowit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to także Filip. Zgaduj dalej Aniu! A swoją drogą naprawdę ktoś tak nazwał synów? Biedne dzieciaki pewnie w szkole życia nie mają.

      Usuń
    2. Wcale nie. W ogóle nie obserwujemy jakiegokolwiek dokuczania z tego powodu. A imiona tysiąc razy ładniejsze, niż te wszystkie Angeliki, Jessiki i Justiny (czyt. Dżastiny)...

      Usuń
    3. Może w tym szaleństwie jest metoda :) Och ja także nie przepadam za Marikami, Erykami itd. Zresztą widać po imieniu wybranym dla mojego synka - to ja osobiście sobie tak wymyśliłam, mąż się zgodziła, a reszta przyjęła do wiadomości :)

      Usuń
    4. Anusiu,jakże to pięknie zabrzmiało,Twój Pan mąż w formie żeńskiej.Rozumiem,że to tak z rozpędu to przejęzyczenie w pisowni.

      Usuń
    5. Dokładnie Danusiu, zauważyłam swój błąd po opublikowaniu :)

      Usuń
  3. Pewnie Jaś albo Staś ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kazimierz :P Władysław, Karol, Bolesław, Mieszko :P Henryk ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Z racji że do trzech razy sztuka "szczelam", że Kacper.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obstawiam Stanisława albo Jana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój typ już jest obstawiony, więc tylko czekam aż ogłosisz kto zgadł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ale oryginalne :) Ernesta nie znam ani jednego :) Ale niestety to nie te imię.

      Usuń
  9. A ja obstawiam Juliusz,napewno nie zgadłam,ale co mi tam szkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. A może Marcel choć chyba króla takiego nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ty masz pomysły na zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehehe... ale zagadka i jak to Jaglance udało się zgadną to nie wiem... wszak TYLE IMION....

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!