czwartek, 26 czerwca 2014

Imieninowe Candy u Ani :)

  
 "Dopiero imię sprawia, że coś istnieje naprawdę .'' 


Ostatnia ZgadywANKA, podsunęła mi pomysł na nowe Candy. Powody ku temu co najmniej dwa - moje imieninki,  które się zbliżają  oraz to, że jestem w blogowym świecie od ponad 6 miesięcy :) Czas z Wami płynie szybko!
Zapraszam Was na szybkie  Imieninowe candy :)




Poznajcie proste zasady  Imieninowego candy u Ani:
  1. Do zabawy zapraszam aktywne blogi z Polski, także osoby, które zajrzą tu do mnie po raz pierwszy :p , ale mam nadzieję, że nie ostatni (blogi zagraniczne, pod warunkiem podania polskiego adresu korespondencyjnego, po ewentualnej wygranej). 
  2. Proszę o dodanie mojego banerka " Imieninowe Candy u Ani" wraz z linkiem do zabawy, na basku bocznym Waszego bloga, lub wspomnienie o mojej zabawie w poście;
  3. Chęć przyłączenia się do zabawy wyraźcie tradycyjnie, w postaci komentarza, tylko pod tym postem.
  4. Z racji tego, że Candy jest związane z imieninami, zapraszam Was do podzielenia się króciutko w komentarzu opinią, jakie imiona męskie i damskie najbardziej Wam się podobają. A może w Waszym otoczeniu znajdują się osoby o bardzo oryginalnych, czy niespotykanych zbyt często imionach? Autorzy trzech komentarzy, które mnie zaciekawią otrzymają po dodatkowym losie do mojego Candy :)
  5. Zabawę zaczynamy dziś, czyli 26 czerwca 2014 , a kończymy 26 lipca 2014 o północy . Który blog wygra zadecyduje los, dzień po moich imieninkach, czyli 27lipca 2014 , o czym niezwłocznie Was poinformuję :p
Jeśli chodzi o CANDY NAGRODĘ to tradycyjnie pozwolę sobie przygotować niespodziankę dla Zwycięzcy , ale z całą pewnością będzie w niej i coś do haftu i coś słodkiego i ...

Bawią się już:
  1.  Anek73
  2.  Małgorzata M
  3.  Ewita
  4.  Promyk
  5.  Katarzyna
  6.  bluebru nete
  7.  Weronika Mieczkowska
  8.  Tesa57
  9.  theszakal
  10.  Anielique
  11.  aeljot
  12.  Iwonka W.
  13.  Zadziergana Owieczka
  14.  AsiaB
  15.  Aga Chmurka
  16.  negatyfffka
  17.  Roma Świerczek
  18.  Marille
  19.  Danuta Kielar
Bardzo mi miło, mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :) Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia :)

Zapraszam Was serdecznie do zabawy :)

49 komentarzy:

  1. Banerek już na pasu dodałam :)
    Miło będzie wygrać niespodziankę dzień imienin :P
    Najbardziej podoba mi się imię Anna - sama przecież takie noszę :) Drugim w rankingu jest Urszula. Jeżeli chodzi o imiona męskie, to Robert (Robin) i Krzysztof (miałam ta mieć na imię :P).
    Dziwne imiona? Moja szkolna koleżanka i jej rodzeństwo: Inger, Dike i Miron Wit.
    I rodzeństwo z naszej szkoły (najmłodszego brata uczę): Lubomir, Miłosław i Ziemowit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imiona rzeczywiście oryginalne :) Dodaję cie do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. Dziękuję Aniu za zaproszenie i z przyjemnością wezmę udział w Candy :) Banerek już jest umieszczony na moim blogu :) Imiona męskie które mi osobiście się podobają, więc jeśli chodzi o imię męskie to Franciszek, jak byłam z mężem we Włoszek, a dokładnie w Asyżu to postanowiłam że jeśli bedziemy mieli chłopca to nazwę go Franciszek i co i mam mojego Frania :D po za tym podoba mi się imię Miłosz, Antoni, Michał, Kacper, a co do dziewczynek to lubię imiona Wiktoria, Weronika, Karolinka, było by ich więcej, ale nawet nie wiem kiedy postanowiliśmy że córeczkę nazwiemy Gabriela i tak się stało, mam dwoje dzieci Gabrysię i Frania i to chyba moje typy na moje ulubione imiona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc troszkę imion nowoczesnych a troszkę klasycznych :) Dodaję cie do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Wspaniałe Candy,takie oryginalne.Chętnie przyłączyłabym się do niego,ale nie mam bloga/chyba,że pomożesz-jak już kiedyś oferowałaś/Twoje i nie tylko Twoje imię kojarzy mi się zawsze z moimi urodzinami,tak też ma na imię moja matka chrzestna.Mam też wiele znajomych Ań.Co do innych imion,podobają mi się imiona moich dzieci:Iwona,Krzysztof,Grzegorz,i moich wnucząt:Dorian-jak dla mnie dość rzadkie,tak jak i Natan,oraz Karolina.Z takich nietypowych z jakimi się spotkałam na naszym osiedlu,to Gracjan.Gdybyś zdecydowała o chęci pomocy w/w sprawie namiary podam na pw na naszych haftach,gdzie jesteśmy obie zapisane.Zajrzyj tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ań jest całkiem sporo i ja tam nie mam nic przeciwko :) Co do pomocy, zrobię co w mojej mocy :)

      Usuń
    2. Mam już bloga, jak słusznie zauważyłaś w mailu. Banerek wkleiłam pod ostatnim postem ze środy 16 lipca , bo inaczej nie umiem - jeszcze wiele muszę się nauczyć.

      Usuń
  4. Banerek zawieszony :)
    Ach... imiona. Moi znajomi mają Jovankę, Mieszka i Zawiszę. W szkole ostatnio pojawili się Remigiusz, Marcel, Timur, Artion... z dziewczynki Liwia, Marcjanna, Dżesika. Co do moich ulubionych to oczywiście Filip ( mój synuś ), Jakub, a żeńskie ... jakoś nie mam ulubionego. Nawet jak byłam w ciąży to miałam imię tylko dla faceta ( jeszcze nie wiedząc co się urodzi ) :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę oryginalne imiona. Jovanka - przeurocze, jak dla mnie bardzo dziewczęce :) Dodaję Cię di listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  5. Anusiu,piszę raz jeszcze,bo nie udało mi się na NH.
    Mój drugi @ to:atunad1959@wp.pl
    Jest bardziej prywatny niż ten ns Googlach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością się zapisuję, a życzenia będą w odpowiednim czasie.:) Moje ulubione imiona to Elżbieta oraz Marek. Takie chciałam dla swoich dzieci. Dzieci nie ma, ale i tak mąż by protestował, więc...;) Mimo to, nadal je lubię. Elżbieta ma pochodzenie literackie: zakochałam się w tym imieniu po przeczytaniu "Kapitanówny" i "Dumy i uprzedzenia".:) Co ciekawe, moje imię, Justyna, też ma pochodzenie literackie, bo mojej mamie spodobało się, gdy przeczytała "Granicę". Osobiście wolałabym mieć je po Justynie z "Nad Niemnem", ale co tam.:)) Dziwne imiona? W mojej szkole jest chłopak o imieniu Bulent, ale on jest pochodzenia arabskiego, więc pewnie to nie jest dziwne imię - u nich.:) Pozdrawiam!
    promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do dzieci - wszystko w swoim czasie, a męża zawsze można przekonać:) Dodaję Cie do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  7. Aniu zapisuję się, bo jakże by inaczej mogło być. Co do imion to uwielbiam moje imię chyba ze względu na moja patronkę św. Katarzynę ze Sieny, która była bardzo charyzmatyczną osobą. Oj chyba coś niecoś z niej mam. Zresztą czytając charakterystykę mojego imienia wszystko się zgadza :)
    Drugie imię żeńskie, które bardzo lubię to Magdalena. Nawet nie wiem dlaczego, ale tak już jest. Moja bratanica nosi imię Lena, które jest skrótem właśnie od Magdaleny.
    Z imion męskich to bardzo lubię imię Paweł, Piotr i Karol, ale to chyba dlatego że panowie w najbliższej rodzinie tak maja na imię.
    Co do dziwnych imion to zetknęłam się z panią o imieniu Inez i to panią wcześniej urodzona, co świadczy, że zawsze imiona charakterystyczne były nadawane.

    dobra koniec tych wywodów lecę wstawiać banerek :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także wolę raczej imiona klasyczne :) One zawsze dobrze brzmią z nazwiskiem :) Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  8. I ja bardzo chętnie się zapiszę :) A co do imienia to bardzo podoba mi się Łucja, ja mam tak na drugie. I to imię dostanie moja kochana córeczka, która czeka jeszcze na ten moment w brzuszku :)))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Co gratuluję córusiu i życzę odpoczynku i spokoju przez duże O i S oraz bezpiecznego rozwiązania :) Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  9. Ja się zgłaszam :) banerek już u mnie na blogu. Mam swoje ulubione imionka :) Moim zdaniem najpiękniejsze imię na świecie to Weronika :) poza tym bardzo lubię imię Wiktoria, Ciriana, Luna, i Zofia. Z męskich -> Mikołaj, Michał, Nikodem i Olgierd. A w otoczeniu mam jedną znajomą która ma na imię Roma, albo inna Benita. W rodzinie mam Lotkę. Z męskich imion niespotykanych to np. na roku mam Doriana i Tristiana, braci bliźniacy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście cały wachlarz ciekawych imion :) Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  10. Ja tez się zgłaszam , banerek na blogu, a imiona podoba mi się Katarzyna i Andrzej / i takie dałam imiona swoim dzieciom/ a podoba mi się też Ludwika I Ignacy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię u mnie :) Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  11. Hej, dzięki za życzenia dla narzeczonej i zaproszenie do kolejnej zabawy ;)
    Post niby imieninowy, ale przy okazji może przydać się komuś kto szuka imienia dla dziecka ;) Takie 2 w 1.
    Co do moich typów to z męskich imion to Oskar :P. W mojej miejscowosći 26 lat temu jak się rodziłem byłem 3 zapisanym w USC. Teraz na ulicach pełno jest małych, średnich i dużych Oskarów. Imię zrobiło się tak popularne, że noszą je lody, batony, proszki i inne środki chemiczne :P. Mimo tego lubię swoję imię i nigdy nie chiałem mieć innego. Co do damskiego imienia lubię imiona Ewelina i Wiktoria ( no i oczywiście Marzenka :P). A jako ciekawostkę powiem że moja siostra ma na imię Ramona i też była na początku jedną z trzech ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoi rodzice to dopiero mają fantazję - Oskar i Ramona, rewelacja :) Ja, tak jak Ty, uwielbiam swoje imię i nie muszę wspominać, że jest nas Ań tyle, że hoho, ale imię tak ponadczasowe, że chyba nigdy "nie wymrze". To mówisz imię dla potomka hę? Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia!

      Usuń
  12. Zgłaszam się :)) Najbardziej oryginalne imiona z jakimi się spotkałam to z damskich Santia i Jasmine, a z męskich Rafael, Werner (to imię wychodzi z użytku, a szkoda, bo jest bardzo ładne). Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek uczy się całe życie - ja nawet nie słyszałam o takich imionach jak Santia czy Werner. Fajnie, że o nich wspomniałaś :) Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  13. Staję w kolejce :)

    Co do imion to podobają mi się imiona typu Wit, Mieszko czy żeńskie Dagmar. Kojarzą mi się staropolsko, klasycznie ;)
    Co do swojego to jakoś średnio je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imiona rzeczywiście staropolskie, ale, jeśli czytałaś komentarze pod tym postem, to wiesz, że stają się one całkiem popularne :) Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia!

      Usuń
  14. Aniu, dziękuję za zaproszenie. Mnie się bardzo podobają rosyjskie imiona: Nadia, Tamara, Igor, Borys... W moim otoczeniu są same pospolite imiona chyba, za to kiedyś czytałam na jakimś portalu zestawienie dziwnych imion nadanych w Polsce i moim nr jeden był Żyraf!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że to nie jest zbyt popularne imię ten Żyraf hehehe. Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  15. Banerek wisi już od dawna, a ja nie mogę zostawić komentarza, coś się porobiło w blogosferze:). Każde imię jest piękne,tylko zależy kto je nosi:). Moje ulubione to: Basia , Marysia, Zosia, Krysia, a u panów to: Sławek, Wojtek, Krzyś, Staś Stefan. Z tych oryginalnych to: Noemi, Sabrina, Nikodem, Dagmar. Pozdrawiam o poranku:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w końcu się udało :) Zgadzam się z Tobą :) Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  16. Witaj:) Ja również ustawiam się w kolejce:) Co do imion??Ja mam córę Zosię i bardzo lubię to imię, sama je wybrałam..gdyby był chłopiec, na imię miałby Piotruś..a oryginalne imiona??Spotkałam się z Winicjuszem, Erlendem, Indią-Izabelą i Vivienne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takich oryginalnych imion nie spotkałam :) Ciekawe jak komponują się z nazwiskiem. Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
    2. No właśnie o to mi chodziło Asiu. Czasem rodzice wpadają na rewelacyjny pomysł imienia dla dziecka i nie zastanawiają się nawet jak to imię będzie wyglądało z nazwiskiem. I potem takie biedne dziecko ma przekichane, aż do ... oj bardzo długo hehe.

      Usuń
  17. To ja się przyłącze również do zabawy. Co do imion to się pochwalę że moimi chrześniakami są dwaj uroczy chłopcy o imieniu Dobromir i Gniewomir.... zwani inaczej Dodusiem i Gniewkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, mam nadzieję, że jeszcze tu do mnie na blog zajrzysz. Dodaję cię do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  18. Witaj cieszę się,że trafiłam do Ciebie, oczywiście zapisuję sie do zabawy banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com zapraszam a moje ulubione imiona to Piotruś :) i Zosieńka tak nazwaliśmy nasze dzieciaczki oczywiście córcie po długich negocjacjach z mężem ale teraz jest zadowolony, a z synkiem do przedszkola chodziła Viridiana gdzie wołali na nią Wera. Jak na mój gust ciężkie w wymowie i pisowni w przyszłości będzie musiała podając imię literować :/ no ale ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Chmurko! Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną to na blogu na dłużej. Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  19. Chętnie zapisuje sie do zabawy dobrze że jeszcze zdażyłam:)
    Banerek juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    a jeżeli chodzi o imiona to kiedys do szkoły chodziło ze mną pewne rodzeństwo o niespotykanych imionach Konsuela i Baniamin i jakoś tak od tego czasu te imiona zapadły mi w pamięć i podobają mi się:)
    Ładnie tu u Ciebie i z miłą chęcią dołączam do grona obserwatorów i zostaję na dłużej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :) Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  20. Chociaż nie mam szczęścia do wygranych, jednak kocham niespodzianki i dlatego w ostatniej chwili staję w kolejce. Może tym razem los się do mnie uśmiechnie :)
    I oczywiście wszystkiego najlepszego dla Ciebie i wielkiej przyjemności z prowadzenia bloga !!!
    Imiona - ostatnio najbardziej kobiece staropolskie - Wisenna (występuje u Glogera)...
    Pozdrawiam wakacyjnie
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i mam nadzieje, że jeszcze tu do mnie zajrzysz. Dodaję Cię do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  21. Banerek oczywiście pod postem z 24 .07 . czwartek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję Cię oczywiście Danusiu do listy i życzę powodzenia :)

      Usuń
  22. Chciałoby się powiedzieć, że rzutem na taśmę , załapałam się na Twoje Candy Imieninowe.
    Świętuj kochana ten dzień, bo tylko raz w roku masz imieniny. Zdrówka, kreatywności, cierpliwości na co dzień i od święta .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakim tam rzutem hehe. Danuś ja już o Tobie od dawna myślę i czekam kiedy do upomnisz się "o swoje" :) W końcu komentarz wisi od początku :)

      Usuń
  23. Bardzo dużo zabaw Aniu organizujesz :) że też ja wcześniej do Ciebie nie trafiłam.... no tak przecież mnie jeszcze nie było w blogosferze...

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę, jednak byłam już... tylko raczkowałam :) tydzień już blogouje :) hehehe

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!