środa, 10 września 2014

Kartka na urodziny dla Teściowej

   Dziś króciutko, bo mimo, że chce się do Was bardzo, to jednak obowiązki są obowiązkami :) Pisałam, że wrzesień jest miesiącem urodzin dwóch ważnych dla mnie osób. Pierwszą z nich jest moja Teściowa. Właśnie dla niej powstała specjalna karteczka. Specjalna, bo Teściowa bardzo lubi frezje i te kwiatuszki właśnie wyhaftowałam. Wzorek pochodzi z HP 9/2010 i tak prezentuje się w oryginale ...

(Źródło)

Oryginał pokazuję, bo ja na swoją karteczkę, miałam nieco inny pomysł. 
Frezje haftowane są na kanwie gobelinowej, trzema nitkami mieszaniny Ariadny i Birdbrand. Kolorystykę dobrałam tradycyjnie sama. Dodatkowo wykorzystałam koraliki "dostane" od Danusi. Są przezroczyste, więc doskonale "łapały" kolor mulinki, którą je przyszywałam. Naprawdę fajnie mi się z nimi pracowało. Ponieważ haft ma krzyżykową ramkę, nakleiłam go po prostu (dwustronną, przezroczystą taśmą), na odpowiednio dobrany kolorystycznie kartonik i wydaje mi się, że efekt jest całkiem ciekawy. Pozostaje tylko, wewnątrz kartki, napisać coś od serduszka i dokupić jakąś słodkość i kawusię :)
A oto i moja karteczka ...





Na dziś Kochani to tyle. Lecę przygotować kolację, a przed kąpielką synka, może uda mi się postawić kilka krzyżyków na mojej "Kobiecie z perłami". 

Przy okazji gratuluję Kasi, Jaglance i Meri odgadnięcia zgadywANKI :)

Zapraszam Was na piątek, na faszerowane ziemniaczki :)
Buzialki :)

13 komentarzy:

  1. Fajnie przerobiłaś wzorek :) bardzo ładnie wyszło :) A ziemniaczka poproszę :P Albo i dwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Każda kartka, która ode mnie dostaje Teściowa, stoi sobie obok telewizora, aż do pojawienia się nowej :)

      Usuń
  2. Pracowita pszczółka z Ciebie. Cudownie pokombinowałaś z tymi koralikami, frezje nabrały innego wymiaru, a Teściowa na pewno to doceni i pochwali.
    Cieszę się, że "dostane" przydasie, tak efektywnie wykorzystujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Królowa ula hehe. Nie wyobrażam sobie, jak mogłabym rzucić w kąt i zapomnieć, skoro ktoś poświecił swój czas, pieniążki, żeby mnie obdarować. A poza tym szkoda by takie "przydasie" się marnowały :)

      Usuń
  3. Piękna karteczka, bardzo fajnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty, ja też ten wzór robiłam kilka razy

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!