środa, 7 grudnia 2016

331. Tajemnica się wydała!

Witajcie! 

Dziś zapraszam na obiecaną odsłonę Hafciarskiego Kalendarza "po mojemu". 

Od początku pisałam, że nie będzie to typowy kalendarz, a wykorzystam jedynie elementy zaprojektowane przez Monikę Igiełkę.

Tak to jest, że rękodzielnik, jak ten szewc, co bez butów chodzi, czasem na projekty wyłącznie dla siebie, nie znajduje czasu. Ja mam kilka takich swoich wymarzonych, dla siebie i mojej rodzinki i bardzo bym chciała, by w końcu udało się je zrealizować.
Tym bardziej cieszę się, że dziś jeden z nich doczekał się realizacji :)
 
Hafciarski kalendarz, a w zasadzie jego elementy wykorzystałam,  jako ozdobę pudełka na hafciarskie akcesoria.
Pudełko musiało być na tyle duże, by zmieściły się w nim moje największe tamborki (25cm), ale i nożyczki czy szydełka, igielnik, itd.
Dawno temu, dostałam w takim okrągłym kartoniku, komplet filiżanek. Pudełka nie wyrzuciłam i bardzo dobrze, bo okazało się idealne.
Całość - część dolna pudełka oraz brzeg pokrywy, owinęłam szydełkowym sznurkiem, który tak pieczołowicie plotłam za pleckami córeczki.
Pokrywa ozdobiona kanwą (obszytą zieloną wstążką w kropki), z haftowanymi elementami kalendarza, a od siebie dodałam jeszcze napisy.
Środek pudełka wyścieliłam jutą.


Wszystko mieści się idealnie!




























Tym samym tajemnica tajnego projektu się wyjaśniła :)

Pozdrawiam serdecznie!

44 komentarze:

  1. Rewelacyjne pudełko Aniu:-))) Też mam w planach zrobienie podobnego pudełka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wspaniały pomysł! Ekstra wykonanie! Nic tylko chować swoje przydasie! Cudne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne pudełeczko na przydaśki :D Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł na wykorzystanie :) cudowny przybornik zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, cudowne wykorzystanie haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło świetnie. Może kiedyś i ja zrobię dla siebie jakiś przybornik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Koniecznie, to duża wygoda, gdy wszystko leży w jednym miejscu!

      Usuń
  7. Bardzo fajnie wykorzystany haft:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Staram się nie haftować do szuflady i zawsze znaleźć sposób, by wykorzystać, w taki czy inny sposób swoją pracę ;)

      Usuń
  8. Wow! Rewelacyjny pomysł i świetne, ba! perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Świetnie wykorzystane pudełko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowa Istoto! Pudełko jest świetne! Zresztą wiem, jak perfekcyjnie je robisz, bo mam tę przyjemność posiadać jedno na własność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysl. I jak pięknie zrealizowany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu ;)
      Twoje zawieszki, także były fajnym pomysłem ;)

      Usuń
  12. Rewelacyjny pomysł i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne pudełko! Świetny pomysł! To właśnie jest kreatywność! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł wyśmienity, wyszło elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudelko rewelacyjne, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wygląda Twoje pudełeczko na hafciarskie przydasie!
    Też mi się takie marzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Koniecznie stwórz sobie takie! Ot choćby dla własnej wygody ;)

      Usuń
  17. WOW! Ale ekstra!!! Mój kalendarz też nie do końca był kalendarzem, ale o tym u mnie już wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marta;)
      Pomysł z okładka na "hafciarski" segregator też jest fajny!

      Usuń
  18. Aniu, rewelacyjny pomysł i mistrzowskie wykonanie :)

    Ps. dodaję zdjęcie do albumu na FB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monika ;) Twoje elementy są tak dopracowane, że pozostalo tylko wymyślić ich przeznaczenie ;)

      Usuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!