poniedziałek, 19 grudnia 2016

333. Wesołych Świąt!

Witajcie!

   W ferworze przedświątecznych przygotowań, musiała się znaleźć chwilka na poniedziałkowy wpis ;)

   Dziś chwalę się kolejnymi karteczkami. I to zupełnie nie planowanymi. Przygotowałam w tym roku dziesięć kartek  i tak sobie spoczęłam na laurach hihi. Gdy tylko usiadłam do wypisywania, szybko okazało się, że kartek jest za mało! 
Ale nie ma tego złego i nawet mi to na dobre wyszło ;) 
Mogłam "sięgnąć" po ulubioną przeze mnie technikę 'iris folding', chociaż nie tylko.

Takim sposobem powstało kolejnych sześć kartek.

Do ich zrobienia wykorzystałam karton, piankę, wstążkę, wycinanki scrapowe, kawałki tapety, papier pakowny i kolorowy. No i oczywiście wydruk misia, który skradł moje serduszko ;)











 Kochani,  z racji tego, że to nasze ostatnie spotkanie przed świętami....




PS: Nie zapominajcie o robótkach!


Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za wszystkie odwiedziny! 
Spójrzcie tylko na licznik bloga :*


28 komentarzy:

  1. Aniu, Aniu same cudowności :) życzenia poleciały ... mam nadzieję, że dotrą na czas :)
    Serdeczności dla Ciebie i Rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale niespodzianka!
      Ja już pewnie nie zdąże na czas, więc w tym roku wirtualnie, ale na Wielkanoc się poprawie ;)

      Usuń
  2. Świetne karteczki :) Jeszcze raz Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu śliczne kartki zrobiłaś :) I ja również życzę Tobie i Twoim bliskim, spokojnych, magicznych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne karteczki, a misiek jest super:-)
    Tobie też wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki misiek pod choinkę :) Fajne karteczki. Wesołych i spokojnych Świąt Aniu, pełnych ciepła i miłości, oraz szczęśliwych uśmiechów dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,, no też bym chciała mieć takie nieplanowane karteczki hehe śliczne są, ale jak się pomału okazuje jesteś kolejna osobą która ma więcej kartek ode mnie hehe choć wcale mnie to nie powinno dziwić bo mi udało się zrobić tylko 7. Życzę Wspaniałych Świąt i błogosławieństwa od Dzieciątka Jezus. Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe te karteczki. Misie są urocze, szczególnie ten złoty mnie zauroczył :)
    Wesołych Świąt Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kreatywne i piękne karteczki! Dziękuję za życzenia i też życzę ci udanych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki, bardzo dziękuję za życzenia i Tobie również składam życzenia zdrowych i spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne kartki.
    Spokojnych i udanych Świąt , Aniu dla Ciebie i Twojej Rodziny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te kartki :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki - a misio, rzeczywiście uroczy.
    Spokojnych i pogodnych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech czas
    Świąt Bożego Narodzenia
    będzie czasem wytchnienia i zatrzymania
    od codziennego pędu.
    Tajemnica Bożego Narodzenia
    niech wzbogaci łaską,
    napełni pokojem i radością,
    A w nadchodzącym roku niech
    szczęście i pomyślność nie opuszczają
    a wiara codziennie dodaje sił i energii
    do realizacji nowych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!