piątek, 2 grudnia 2016

328. "Igłą Malowane" 6/2016 - recenzja.

Witajcie!

Do Jacewiczówki właśnie dotarł najnowszy numer "Igłą Malowane" 6/2016. 

   Redakcja tak idealnie trafiła w moje (a zaraz pewnie okaże się, że i w Wasze) gusta hafciarskie, że już dziś, na gorąco, postanowiłam podzielić się  recenzją najświeższego numeru!

Znajduje się w nim tak wiele ciekawych propozycji, że tylko wybrać się na bezludną wyspę i haftować, haftować...

 




   Okazuje się, że opłaca się lekko pomarudzić w kwestii świątecznych haftów, bo właśnie wraz z nowym numerem "Igłą Malowane" 6/2016, nadarza się świetna okazja, by nadrobić zaległości! Znajdziemy tu propozycję haftów na kartki i na zawieszki (plastikowa kanwa), które śmiało można wykorzystać zamiennie. Redakcja "sypnęła' także śnieżynkami, które również można wykorzystać na wiele sposobów. Jak zawsze, także i tym razem, pojawia się  propozycja haftu wstążkowego, w przepięknej odsłonie bożonarodzeniowego wieńca.










 
 
 
 Pozostając w klimacie świątecznym, warto sięgnąć po urocze skrzaty ;) W najnowszym numerze znajdziemy krasnala z choineczką, ale pamiętajcie, że ma on jeszcze swoich braci ;)












Oczywiście, tuż po świętach, czekamy na Nowy Rok, więc nie da się przejść obojętnie obok, dwóch kolejnych propozycji! 

Czas do północy, w Sylwestrową noc, odmierzy nam przepiękny haftowany, zimowy zegar. A na stronie Coricamo można kupić mechanizm zegarowy do naszego haftu.

Mnie urzekł także noworoczny sampler (myślę, że można tak go nazwać). Z przyjemnością zobaczyłabym kontynuację tego pomysłu z kolejnymi napisami, w wielu językach np. "Gratulacje", "Sto lat Młodej parze" itd.


















 Uwielbiam haftowane kwiaty, i tych również nie zabrakło w najnowszym numerze. Szczególnie ciemierniki mnie urzekły - piękne w swojej prostocie!























 


 W najnowszym numerze poszukajcie propozycji dla najmłodszych. Motylek bardzo mi się spodobał i gdy tylko nadarzy się okazja, na pewno trafi na tamborek!
Tuż obok tych słodkich zwierzątek, znajduje się ciekawy artykuł o włoskiej tradycji umieszczania kokardek, na znak narodzin dziecka ;)









 Moje serce skradła również dama w czerwonym płaszczyku. Haft, w zasadzie mono kolorystyczny, z delikatnym akcentem koloru, z masą "ulubionych" kreseczek, ale efekt waw! 

 Dodatkowo Coricamo przygotowało konkurs z ową damą na fanpage'u "Igłą Malowane". Zajrzyjcie koniecznie!











 

Numer tradycyjnie zamykają Galeria Czytelników i propozycje sklepu :)

Następny numer "Igłą Malowane"  już 12 stycznia 2017 roku!
Ja na pewno nie zapomnę, wszak to dzień urodzin szanownej Autorki bloga ;p

Ach i jeszcze jedno! Według zapowiedzi z najnowszego numeru, w 2017 roku ukaże się 6 numerów "Igłą Malowane" + numer specjalny! Moja ciekawość została pobudzona, a Wasza?










Kochani, a na koniec jeszcze odrobina prywaty.
Dziś wraz z gazetką przywędrowała jeszcze niespodzianka!

 Piękne podziękowanie, za coś co przecież było przyjemnością!

A zestaw z króliczkiem, to tylko i aż, miły dodatek ;)




Dziękuję serdecznie Coricamo za możliwość recenzji, ulubionej gazetki i za wszystkie otrzymane egzemplarze i niespodziewane prezenty ;)





Pozdrawiam serdecznie!

23 komentarze:

  1. Aniu świetna recenzja :) gazetkę sobie kupiłam... Gratuluję uznania redakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny numer,bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny numer - też go już posiadam i tak jak Ciebie zachwyciła mnie dama w czerwonym płaszczyku:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo ciekawy numer, chyba też sobie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja bardzo ciekawa...jutro pobiegnę po ten numer bo widzę że mój obraz pojawił się w galerii czytelników :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pełno cudeniek! kiedy to wszystko wyszyć ??:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Numer kupiłam bo jest kilka fajnych pozycji. Mam tylko jedno " ale " do redakcji .... jak na hafty świąteczne to chyba za późno ta gazetka się ukazała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te krasnalki :) uśmiechnę się do Ciebie po wzór, ale nie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jak zwykle zaległości, trzeba lecieć do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze fajna gazetka. A ja jeszxze nie kupilam. Czas przyatakowac kiosk 😀

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!