poniedziałek, 28 listopada 2016

327. Monogram z Kubusiem Puchatkiem.

Witajcie!
 Dziś zapraszam na spotkanie z Kubusiem Puchatkiem. 

   W miniony weekend świętowaliśmy drugie urodziny sympatycznego Krzysia ;) A gdzie Krzyś tam musi być także Kubuś Puchatek ;) Tym samym,  jako dodatek do urodzinowego prezentu, udało mi się wyhaftować monogram małego Jubilata. 

   Schemat (znaleziony w internecie) od razu mi się spodobał! Wyglądał na szybki łatwy i przyjemny. A tu się okazało, że ostatecznie powstawał kilka dni. Haft nie jest duży, gdy patrzy się na całość, ale krzyżyków (i półkrzyżyków, które zamieniłam na pełne krzyżyki) jest w nim sporo. W dodatku trzeba było pilnować przesunięć np w samym monogramie. O konturach nie wspominam, bo szczególnie mi nie przeszkadzały i to one zadbały o ostateczny efekt ;)

Całość wykonana dwiema nićmi B. Brand, na delikatnie cieniowanej, oliwkowej kanwie. Jak widać, zamiast tradycyjnej kartki postawiłam na obrazek, który ozdobi pokój Chłopczyka.
Ramkę kupiłam, w którymś z marketów na wyprzedaży i jak widać fajnie zgrała się z haftem.

A oto i Kubuś Puchatek w pełnej krasie...







Do Mamy Krzysia (, która  sama lada dzień, będzie obchodziła swoje urodziny) trafiła moja sznurkowa kula ;) Obiecałam przecież, że znajdę kuli domek ;)

Dziś już zmykam ;)

Pozdrawiam serdecznie!

48 komentarzy:

  1. Aniu piękny Kubusiowy monogram :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny hafcik, solenizant na pewno zachwycony! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny hafcik! ;) Ciekawe czy są też inne literki z Kubusiem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię tego misiaka. Bardzo wdzięczny wzorek w wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny:) Dobrze temu Kubusiowi taka ma zadowoloną minę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna dekoracja dziecięcego pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki zadowolony Kubuś, aż się człowiek uśmiecha;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubuś wymiata Aniu!!! cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny obrazeczek powstał :)
    Kubuś podbił niejedno dziecięce serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy Kubuś :) on zawsze dobrze wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatyczny monogram, a jak Ci się super ramka udała pasuje jak robiona na zamówienie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Ta ramka to naprawdę czysty przypadek. Ale taka kolorowa, gruba, akurat do pokoju dziecięcego ;)

      Usuń
  12. Ach, ten Kubuś podbije każde serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak to właśnie jest z tymi niewielkimi hafcikami. Niby mały, szybko pójdzie, a okazuje się, że wymagający. Fakt, Kubuś super wyszedł, no i ekstra dobrałaś ramkę. Prezent piękny.
    Swoją drogą, może to głupie pytanie, ale co to za nici B. Brand?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, niby prosty, a jednak troszkę czasu zajął ;)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  14. Literka z misiem urocza. I świetnie wyglada oprawiony. Ja bym chciała M z prosoaczkiem lub Kłapouchym, ale nie wiem, czy istnieje.
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Myślę, że pewnie literka by się znalazła, wystarczy poszukać ;)

      Usuń
  15. Śliczny hafcik udało Ci się znaleźć. Pięknie prezentuje się w ramce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny monogram z Kubusiem dla Krzysia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny monogramik, uwielbiam Kubusia Puchata moja ulubiona bajka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Ja także go lubię i mój starszak też ;) Zresztą kto nie lubi Kubusia?

      Usuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!