środa, 2 listopada 2016

318. Powitanie Tosi :)

   

   Witajcie! Przesyłka dotarła do małej Adresatki, a więc dziś mogę się już pochwalić skromnym prezentem, który przygotowałam dla Tosi (nowo narodzonej córeczki naszej blogowej Koleżanki). Przy okazji wyjaśni się też tajemnica słodkiej misi, którą we wrześniu mieliście okazję oglądać na moim blogu (klik).








Dla małej Antosi powstała karteczka, imienny ręczniczek i zabawka sensoryczna, czyli szmatka - miętoszka ;) Wszystko to widać na zdjęciu obok.
A kto jest ciekawy szczegółów zapraszam do lektury :)










 

Wzorek haftu na karteczce pochodzi z internetu, chociaż tak naprawdę więcej tu moich zmian jak oryginału. Wózeczek wykonany dwiema nitkami cieniowanej muliny B.Brand, różowej Ariadny i jedną nitką czarnej Odry. Do tego koraliki z odzysku, które idealnie mi tu pasowały, bo są niby przezroczyste, ale środek mają ciemnoróżowy. Całość wyhaftowana na Aidzie 54/10 farbowanej buraczkiem.
Pozostałe materiały użyte do zrobienia kartki to karton, tektura falista, scrapki od Renaty, wstążeczka i perełki.








Oczywiście wnętrze kartki zyskało odpowiednie życzenia dla Tosi, Rodziców i Sióstr :)


















 


   Szmatka - miętoszka powstała na bazie haftu ze słodką misią, o którym pisałam we wrześniowym wpisie (klik). Dodałam wstążkę w kropeczki, a plecki wykonałam z materiału z dziecinnymi motywami. Wypełnienie to cienka, miękka ocieplina do kurtek. Wszystko zgrabnie pozszywałam maszyną do szycia :)












Na koniec pozostał jeszcze ręczniczek. Tu całkowity minimalizm. Imiona małej Adresatki oraz data urodzenia wyhaftowane jedną nitką Ariadny, na białej taśmie (którą kiedyś dostałam). Schemat literek znaleziony kiedyś w internecie. Całości dopełnia falbaneczka z różowej wstążki w kropki.











Już wiem, że na pewno sprawiłam tymi swoimi drobiazgami niespodziankę, a mam nadzieję, że Tosieńka będzie miała miłą pamiątkę :)

A już dziś napiszę, że jeden z następnych postów, które się pojawią będzie w podobnym klimacie :)


Pozdrawiam Was serdecznie!

Z racji dzisiejszego wyjątkowego dnia, zapalam wirtualne światełko - za Babcię, Dziadka, Tatę, za Danusię, za Waszych i moich Bliskich, tych których już nie ma wśród nas...


(Źródło)

48 komentarzy:

  1. Śliczne prezenciki przygotowałaś dla Tosi!
    Są takie słodkie, że musiały się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu przepiękne prezenty. Ja się zastanawiałam nad takimi ręczniczkami na prezent dla rodziny. Muszę się w końcu zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja póki co takie ręczniczki robiłam tylko dzieciom, bo im najbardziej się one przydają ;)

      Usuń
  3. Jeszcze raz bardzo z Tosią dziękujemy :*
    Prezent sprawił nam ogromną niespodziankę - a wszystko jest tak śliczne że będziemy się bać tych cudności używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. Dziękuję za miłe słowa ;) Uzywajcie do woli ;)

      Usuń
  4. Piękne prezenty Aniu przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tosia na pewno zachwycona! Piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co Tosia ma miesiąc, więc jeszcze nie za wiele ja interesuje, ale mam nadzieję, że lada chwila i mietoszka ja zaciekawieniem ;) Dzięki Ewa ;)

      Usuń
  6. Piękny prezent przygotowałaś! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajniutkie prezenty przygotowałaś:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka niespodzianka. Takie gesty są nieocenione. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Igielko :) Oprócz prezentu wysłałam dobre mysli, serdeczne życzenia i serduszko ;)

      Usuń
  9. Miła niespodzianka dla Tosi :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenciki zrobiłaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne prezenty! Zadbałaś o każdy szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stworzyłaś cudowności Aniu - w każdym szczególe :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pewna, że rodzice Tosi są zachwyceni, bo piękne prezenty przygotowałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna pamiątka, będzie cieszyć przez wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i uroczę prezenty. Pani misiowa świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Adrianko ;) Ja uwielbiam Twoja książeczkę dla Julka, też super pamiątka ;)

      Usuń
  16. Przepiękne drobiazgi, wszystkie utrzymane w podobnym klimacie i pomysłowo wykończone :) Tosia będzie miała śliczną pamiątkę od blogowej Cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znalazłam nigdzie email do Ciebie, więc pisze tutaj. Chciałam Ci serdecznie podziękować za to, że zdecydowałaś się zwiedzić mojego bloga i przeczytać go od deski, do deski. To bardzo miłe! Dziękuję za wszystkie komentarze, każdą radę oraz wskazówkę! Jesteś niezwykle inspirującą osobą, bardzo lubię czytać Twojego bloga i podziwiać prace, które tworzysz. Dlatego tym bardziej bardzo cieszę się, że mogę Cię u siebie na blogu gościć :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, Szalona Kobietki,nie trzeba dziękować! Fajnie mi się czytało, a skoro już byłam to zostawiłam słówko, to tu to tam ;) Będę zaglądać nadal, bo przecież tyle planów przed Toba! A jeśli chodzi o fuksje to zapraszam do naszej salowej zabawy i grupy na FB.

      Ps: Mail jest w jednej z zakładek bloga - kreatywnajacewiczowka@gmail.com

      Usuń
  18. Wszystko śliczne, ale najbardziej ujęła mnie karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny prezent, misia jest przesłodka, a kolorowe wstążeczki wokół dodają kolorystyki i dziecięcego uroku. Podoba mi się falbanka w ręczniczku, był to bardzo genialny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!