poniedziałek, 14 listopada 2016

321. Metryczka dla Aleksandra :)

   Witajcie :) 

Chyba jak większość z Was, już na dobre wsiąkłam w świąteczne klimaty. Oczywiście głównie powstają kartki, ale jak mieliście okazję przekonać się w poprzednim poście, pojawiają się także np. karczochowe bombki. 

Natomiast, w chwilach niemocy twórczej, gdy siedzę nad gotowym haftem i nijak nie jestem w stanie wkomponować go w kartkę, sięgam po metryczkę dla synka Koleżanki. Dziś zapraszam Was do obejrzenia postępów, na tym właśnie hafcie.

Podczas pierwszej odsłony, na początku października, niewiele jeszcze było widać. Dziś już mogę się pochwalić bobaskiem, który wyłonił się z haftu. Jest też zarys mamusinej dłoni. 
Sam schemat (znaleziony w internecie) bardzo mi się podoba. Matczyna miłość w czystej postaci, bo przecież każda z mam tuli w ten sposób swoje dziecko, nie tylko niemowlaka ;)

Haft wykonany dwiema nitkami mulin: Ariadna i DMC, na białej Aidzie 54/10.

Dziś metryczka dla małego Olka, prezentuje się tak....






Na koniec przypomnę, że jeszcze tylko dziś do północy czekam na zdjęcia Waszych prac w Śnieżynkowym wyzwaniu!  Nagrody (ode mnie i Coricamo) czekają!

Przypominam adres mail kreatywnajacewiczowka@gmail.com

W środę zapraszam serdecznie na post podsumowujący wyzwanie i czekam na Wasze opinie na temat prac Uczestniczek zabawy.

Pozdrawiam ciepło :)

36 komentarzy:

  1. Przepiękny haft. Zapraszam czasem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu ;) Mam nadzieję, że zgra się z napisami i ostatecznie będzie fajną pamiątką!

      Usuń
  3. Śliczna metryczka, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam niemoc twórczą. Nic się nie dzieje, nawet święta mnie nie mobilizują. A metryczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewa ;)
      A gdzie Twoja sniezynka na wyzwanie hihi?
      Wysyłam pudło weny 📦 ;)

      Usuń
  5. Śliczny haft, metryczki mają swój magiczny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny hafcik :), ja swoją śnieżynkę już wysłalam e-mailem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna metryczka ;) sama teraz szukam jakiegoś wzoru, bo też będę wkrótce robić metryczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Wybór schematów jest ogromny, a przez to i niełatwy ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Aż sama nie mogę się doczekać ostatecznego efektu :)

      Usuń
  9. Oj... Będzie miał Oluś śliczną pamiątkę:)
    Buziaczki Aneczko

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna metryczka...delikatna, a zarazem elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie się zapowiada:) Jeszcze nigdy nie wyszywałam prawdziwej metryczki, w moich stronach nie ma takiego zwyczaju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ela spróbuj, a może zapoczatkujesz nowa tradycje ;)

      Usuń
  12. Ale piękna będzie ta metryczka, piękna Aniu! niestety sprawy rodzinne nie pozwoliły mi na podjęcie Twojego wyzwania :) ale śnieżynkę zrobię na pewno później :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Mam nadziej, że wszystko w porządku ;)
      Czestuj się ;)

      Usuń
  13. Powstaje śliczna metryczka, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Metryczke bedzie sliczna. A praca u Ciebie idzie pelna para :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Różnie z tym bywa, ale powoli robi się coraz więcej chwil na robótki ;)

      Usuń
  15. Piękny haft, na pewno urzeknie koleżankę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jest ta metryczka, też mam gdzieś jej wzór zapisany, może kiedyś ją wyaftuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie się haftuje te schematy! Ja bardzo je lubię ;)

      Usuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!