poniedziałek, 21 listopada 2016

324. Kartki bożonarodzeniowe.

Witajcie słonecznie!
   
   Dziś na Podlasiu taki ładny dzień, jakby właśnie przyszła wiosna, a to listopad przecież!  Ale to wszystko pewnie dlatego, że dziś dzień życzliwości  i pozdrowień :)

   Obecnie w Jacewiczówce praca wre nad kilkoma projektami: mniejszymi i większymi. Natomiast od jakiegoś czasu powstają kolejne kartki bożonarodzeniowe. Najczęściej praca nad nimi to kilka chwil wyrwane z dnia. W tym roku wygląda to czasem tak, że karta powstaje cały dzień, a czasem w ciągu kilkunastu minut. Pomysły na jedne kartki same wpadały do głowy, a nad innymi zastanawiałam się długo i nic nie pasowało. Niektóre były też wyzwaniem, jak na przykład kartki z samymi wycinankami czy ta specjalna, w fioletach, bo nie bardzo mi te kolory pasowały do Świąt. A jednak się da! Dopiero dziś przy okazji fotografowania okazało się, że zrobiłam ich już dziesięć! Mniej lub bardziej udane, ale moje własne :) Nie mam jeszcze kartek z motywem świątecznym dla dzieciaków, więc teraz o takich pora pomyśleć w najbliższym czasie. 
  
   Do zrobienia moich kartek wykorzystałam karton, kolorową tekturę falistą, kolorowy papier, papier pakowny, piankę zwykłą i brokatową, wstążkę, sznurek papierowy, wycinanki ze "Scrap fantazje", naklejane perełki i diamenciki, no i oczywiście hafty ze swoimi śnieżynkami, ale i wzorkami zaczerpniętymi z czasopism czy internetu.

 
No cóż, myślę, że opis opisem, ale zdjęcia powiedzą chyba najwięcej...
 





 













Kochani dziś już uciekam :)

Pozdrawiam i ściskam serdecznie :)

Ps: Udało mi się przeczytać od deski do deski kolejny blog... Kogo by tu teraz zaspamować komentarzami? Hmmm... :) Kogoś polecacie?

47 komentarzy:

  1. Same piękne kartki! Wspaniałe detale, a ta tektura falista to super pomysł :) Tylko ja jeszcze nic nie ruszyłam z warsztatem świątecznym! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zimowe karteczki! Praca pełną parą u Ciebie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Pełna parą to nie do końca, bo różnie to z dzieciaczkami bywa ;)

      Usuń
  3. Ale karteczkowy hurcik, Aniu!
    Śliczne są, a moje faworytki to te z hafcikami :) W nich naprawdę widać pracę, poświęcony czas i serce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, troszkę się ich uzbierało!
      Dokładnie, kartki z haftem wymagają pracy!

      Usuń
  4. Piękne karteczki, ja jestem w trakcie "produkcji" :) Idąc za Twoim przykładem staram się w miarę czasu czytać blogi od deski do deski i właśnie skończyłam przeglądać kolejny :) Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Super Igiełko! Prawda, że można odkryć wiele świetnych prac?

      Usuń
    2. O tak, zdecydowanie. Dziewczyny prawdziwe cuda tworzą :)

      Usuń
    3. A najfajniejsze, że odkrywasz przy okazji nieznane dotąd talenty ulubionych blogerek :)

      Usuń
  5. Piękne karteczki:) Dokładnie z kartkami tak jest, albo powstają w kilka minut, albo trzeba mocno się przekombinować, zmieniać koncepcję, bo akurat coś jest nie tak:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:) "Moja" zielona ze śnieżynką:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. No, piękne! Bardzo pomysłowe. Spodobała mi się szczególnie granatowo-biała.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale produkcja kartek u Ciebie ruszyła....śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki :)Dzięki za podpowiedź wizualną z tekturka falistą, tez mam jej trochę, ale do tej pory nie byłam pewna, czy i jak pasuje do kartek. Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Właśnie tektura falista fajnie się sprawdza, karta robi się trójwymiarowa, a i daje możliwość akcentu kolorystycznego.

      Usuń
  10. Jaki piękny hurt Aniu! Z pewnością znajdziesz coś ciekawego do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula! Hurtowy to tu tylko pokaż, bo kartki powstawały pewnie kilka tygodni hihi.
      Szukam, szukam...

      Usuń
  11. Śliczne karteczki. Ja w tym roku z braku czasu raczej pójdę na łatwiznę i kartki po prostu kupię w sklepie....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kartki. U mnie też już pełno świątecznych kartek. Zapraszam na zakatek-pomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Najwyższa pora na karteczki.
      Zajrze z przyjemnością ;)

      Usuń
  13. Ładny wysyp Aniu :) Granatowa wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. That are beautiful Christmas cards, you are very creative. Sunny Greetings from New Orleans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your kind words;) I appreciate it!
      I greet you warmly;)

      Usuń
  15. No super kartki :-) Praca idzie pełną parą :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne kartuszki, miałabym problem wybrać tą jedną jedyną, każda ma swój własny urok, niepowtarzalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak się złożyło, że każda jest inna ;) Nawet nie przyszło mi do głowy robić takich samych.

      Usuń
  17. fajnie dostać własnoręcznie robione karki

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy Ty Aniu to wszystko robisz Słonko, co? Piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!