środa, 16 listopada 2016

322. Wyzwanie śnieżynkowe - prezentacja prac.

Witajcie!

Dziś, zgodnie z obietnicą, zapraszam na post podsumowujący moją zabawę - Wyzwanie śnieżynkowe. 

Na adres mailowy dotarło do Jacewiczówki pięć pięknych prac! Wybór będzie naprawdę trudny, bo pomysłowość Uczestniczek nie zna granic! Prace są piękne i dopracowane w szczegółach. Mam niezły orzech do zgryzienia! 


I tu muszę Wam Dziewczyny serdecznie podziękować za to, że miałyście ochotę podjąć wyzwanie i zmierzyć się ze śnieżynkami mego projektu!


Zapraszam serdecznie do obejrzenia prac zgłoszonych do zabawy:


  ⤵⤵⤵
 1. Zawieszka w wykonaniu Magdy - śnieżynka diamentowa.



 ⤵⤵⤵
2. Kartka w wykonaniu Violi - śnieżynka mroźna. 




  ⤵⤵⤵
3. Zawieszka w wykonaniu Karoliny -  śnieżynki mroźna i diamentowa.


  ⤵⤵⤵
4. Kartka w wykonaniu Ewy K. - śnieżynka mroźna.




  ⤵⤵⤵
5. Zawieszka poduszeczka w wykonaniu Ewy G. - śnieżynka mroźna.





   Wybór jest bardzo trudny! Potrzebuję pomocy i teraz Kochani pora na Was. Obejrzyjcie prace Uczestniczek i wybierzcie tę, która najbardziej Wam się podoba. W komentarzu koniecznie podajcie numer pracy, którą wybraliście, dodajcie słówko uzasadnienia! Na Was też czeka drobna niespodzianka :)

Zwyciężczynię i pakiet nagród zdradzę w piątek :)

To co? Pomożecie?

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za współpracę :)

23 komentarze:

  1. Wszystkie prace piękne! Głosuję na pracę nr 2, ponieważ karteczka jest doskonale skomponowana kolorystycznie, wszystkie dodatki do siebie pasują. Po prostu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie, cudne!!! ale trzeba to trzeba - wybieram ostatnią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie :) Głosuję na nr 5, taka elegancka, bo ta złota gwiazda na tym ciemnym materiale kojarzy mi się z arrasami na zamkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosuję na 2:))estetyka pracy najbardziej do mnie przemawia:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię Twym dylematom ;) Wszystkie prace są piękne, ale mnie najbardziej ujmuje ta z numerem 2 - za oszałamiającą wręcz delikatność i ulotność typową dla płatków śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nr 5. Elegancka i pięknie będzie skrzyć przy świątecznych światełkach.
    :)
    Chociaż wszystkie prace są ładne. Teraz żałuję, że nie wzięłam udziału w zabawie, ale sądziłam, że konkurencja będzie o wiele wiele bardziej liczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie cudne! ale trzeba wybierać? jak już zmuszasz to numer 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudny wybór, ale najbardziej przypadła mi do gustu śnieżynka nr 2. Bardzo delikatna, w spokojnych kolorkach, taka naprawdę zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie piękne!
    glosuje na 4!

    OdpowiedzUsuń
  10. Konkurencja nieliczna, ale bardzo silna :) Wszystkie prace przepiękne! Ja bym zagłosowała na pracę nr 1 za połączenie elementów z pozoru trudnych do połączenia - mroźnej śnieżynki i ciepłej jak słońce żółci w ślicznym serduszku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podoba mi się śnieżynka nr 3 czyli śnieżynka Karoliny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cuda, ale 5 najpiękniejsza 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie piękne, naprawdę trudno wybrać tę naj :)A jeśli już to nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wszystkie, najlepsza 2

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace piekne, ale wybieram nr. 2. Rewelacyjna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace są piękne, wybór jest bardzo trudny. Wybieram nr 3 - zawieszek nie umiem robić, a ta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Praca nr 1, za piękne połączenie filcu z haftem :), bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie prace są naprawdę piękne. Zatem wybór jest dość trudny! Ale! Wybrać trzeba. Dlatego też wybieram pracę nr 2. Śnieżynkę Violi. Urzekła mnie kartka i wyeksponowanie pięknej śnieżynki! Bardzo super dopracowane detale, no i kolory piękne, zimowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wybrałabym 4 :) najładniejsza praca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za głosy ;) Bez Was nie dalabym rady wybrać tej jednej jedynej pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne śnieżynki, a każda z dziewczyn coś innego z niej wyczarowała :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!