poniedziałek, 7 listopada 2016

319. Powitanie Szymonka.

Witajcie! Dziś co prawda miał być troszkę inny wpis, ale z racji tego, że  bieżące projekty nadal w fazie  realizacji, zapraszam na kolejny powitalny post. Tym razem drobne prezenty w wersji dla chłopca, a konkretniej dla nowo narodzonego synka kolejnej naszej blogowo - facebookowej Koleżanki. 

 Dla Szymonka (podobnie jak dla Tosi - klik) powstała karteczka, imienny ręczniczek i zabawka sensoryczna, czyli szmatka - miętoszka ;)

Wzorek haftowanej żyrafki na karteczce pochodzi z internetu i jest to właściwie jego fragment - wykorzystałam tylko kontur żyrafki, dodałam czwartą nóżkę.  Całość wyhaftowana dwiema nitkami Ariadny, na beżowej Aidzie 54/10 farbowanej kawą.
Pozostałe materiały użyte do zrobienia kartki to karton, kolorowy papier, wstążka w kropki, kokardka z zapasów, perełki oraz motyle i ramka ze Scrap Fantazje.

Szmatka - miętoszka powstała na bazie haftu z zajączkiem, o którym pisałam w październikowym wpisie (klik). Dodałam wstążkę w kropeczki, a plecki wykonałam z materiału z dziecinnymi motywami. Wypełnienie to cienka, miękka ocieplina do kurtek. Wszystko zgrabnie pozszywałam maszyną do szycia :)


Na ręczniczku imię chłopczyka i rozsypane klocki, wyhaftowane jedną nitką Ariadny, na białej Aidzie 54/10, obszytej przeze mnie wstążką w kropeczki. Schemat literek znaleziony kiedyś w internecie. 
A tak prezentuje się całość...

















Dodam tylko, że przesyłka dotarła, a nawet się spodobała ;)  Mama Szymonka, podobno uroniła łezkę ze wzruszenia ;) Mam nadzieję, że drobiazgi będą fajną pamiątką!


A na koniec jeszcze mała niespodzianka dla Was. 
Kto podgląda  Kreatywną Jacewiczówkę na Facebooku, ten już wie, a kto nie - właśnie się dowie ;)

Do Jacewiczówki dotarła ostatnio gazetkowa nagroda, za udział w jednym z jubileuszowych spotkań robótkowych! Z czego bardzo się cieszę i bardzo dziękuję ;)

Ale to nie wszystko! Również dla Was mam świetną wiadomość! 

Dzięki uprzejmości Coricamo (a dokładniej Pani Marysi, która zawsze staje na wysokości zadania!), w paczuszce znajdują się także nagrody dla Zwycięzcy mego śnieżynkowego wyzwania
Może nie będę zdradzać szczegółów, ale dodam, że czekają fajne nagrody (przydasie) i naprawdę warto się postarać!

Coricamo serdecznie dziękuję ;)


Dziś już zmykam, bo przecież kilka projektów czeka!
Pozdrawiam Was z odrobinką słonka, które właśnie leniwie wygląda zza chmur!

Ps: Prawie bym zapomniała! Nieskromnie pochwalę się, że Kreatywna Jacewiczówka dołączyła do rodzinki Blogosfery Podlaskiej!

32 komentarze:

  1. Pięknie Aniu powitałaś maluszka :)
    Ale kusisz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podarki :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw powitalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zestaw dla maluszka:-)
    Gratuluję nagrody:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały prezent! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent powitalny! Uroczy! Super, że dostałaś też nagrodę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Dzięki tej nagrodzie, udało się też uzyskać coś na wyzwanie ;)

      Usuń
  7. Takie powitanie na świecie to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty! są bardzo uroczę

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejny śliczny zestaw! Gratuluję dołączenia do w/w blogosfery.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Promyczki ;) Zawsze to miło poznać osoby ze swojej okolicy.

      Usuń
  10. Napatrzeć się nie mogę Aniu na te Twoje cudeńka - wspaniale je wykonujesz :) gratulacje z wygranej :)
    i dziękuję Ci bardzo, że jesteś u mnie - dzielnie podglądasz moje starocie :D
    ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu!
      Natomiast nie wiem, czemu Ty dziękujesz mi skoro ja się tak dobrze bawię. Pół roku przeczytałam póki co, a tam i kartki i szycie, filc i filcowanie, szydełko i zabawy z dzieckiem...Czysta przyjemność!

      Usuń
  11. Śliczny pakiecik na powitanie Szymusia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczną kartkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz Aniu dziękuję. Szymus ma wspaniała blogowa ciocie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie ;)
      Ciocia tak strasznie czekała, tak trzymała kciuki, że nie mogło się obyć bez powitania!
      Dziękuję Elus, że zajrzalas ;)

      Usuń
  14. Bardzo piękne pamiątki wykonałaś, ta żyrafa jest taka sympatyczna :3 że aż chcę się ją haftować, bardzo podoba mi się pomysł dodania klocków na ręczniczku :). Gratuluję te przesyłki i dołączenia do grupy :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!