środa, 23 listopada 2016

325. Sznurkowa kula z różami.

   Witajcie!

   Dziś na Podlasiu piękne słoneczne popołudnie, ale tylko przez szybę okienną :) Na zewnątrz zimno i wiatr tak dmucha, że zrobienie zdjęć mojej dzisiejszej pracy niemal graniczyło z cudem. Ale najważniejsze, że się udało!

   Kto podgląda Kreatywną Jacewiczówkę na Facebooku, na pewno pamięta, moją niedawną przygodę z szydełkiem. Chwalić się oczywiście nie ma czym, to zaledwie łańcuszek, który stworzył "sznurek". Ale i tak jestem z siebie dumna, bo spróbowałam go wykorzystać, tak jak sobie zaplanowałam i osiągnęłam zamierzony efekt! A nawet lepiej, gdyż przy okazji powstał inny projekt, o którym właśnie dzisiaj.

   Co powstało? Moim skromnym zdaniem rewelacyjna ozdoba domu ;) 

   Sznurkowa kula z różami powstała na bazie dużej (12 cm) styropianowej kuli. Całą kulę okleiłam taśmą dwustronnie klejącą, a następnie centymetr po centymetrze, owinęłam sznurkiem, własnoręcznie zrobionym na szydełku. Ów sznurek powstał z jakiejś ciemnobeżowej, dość gryzącej wełny, z delikatnym połyskiem (jest widoczny, na niektórych zdjęciach). Kulę zdobią róże, które zrobiłam sama, podobnie jak rozetki z listków, na których umieściłam kwiaty. Myślę, że naklejane perełki dodały elegancji i uroku.
Piękny niebieski kolor świetnie zgrał się ze sznurkiem, stad taki wybór. Co nie zmienia faktu, że błękitne róże zupełnie nie pasują do moich wnętrz hihi. Natomiast, chyba znalazłam dla kuli domek, o ile Właściciele zgodzą się kulę przygarnąć ;)
Piszę kula, bo nie jestem pewna, czy można ją uznać za bombkę. Myślę, że śmiało może stanowić całoroczną ozdobę wnętrza,a nie tylko w okresie Bożego Narodzenia.

A oto i dzisiejsza bohaterka....


























Pozdrawiam serdecznie ;)

31 komentarzy:

  1. Super, wygląda jakbyś wydziergała całe ubranko na bombkę :) Bardzo fajny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Igiełko ;) Taki sobie zrobiłam substytut z braku umiejętności szydelkowych ;)

      Usuń
  2. Ale sprytnie to obmyśliłaś! Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sznurkowa kula,śliczne róźyczki,bardzo fajna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł:-) Bombka wyszła świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, a przede wszystkim inna niż wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! I wykonanie również.:) Taśma dwustronnie klejąca? No, proszę, bardzo dobry patent, a ja się męczyłam z klejem...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Promyczku ;) No nie wiem czy z klejem dalabym rade, taśma sprawdziła się rewelacyjnie!

      Usuń
  7. bardzo fajny pomysł jest piękna.
    ____________________________
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś nowego i innego, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł! :) Piękna kula ozdoba wyszła, no a te kwiatki ... mmm, cudo :) Masz rację, zdobić wnętrze może cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewus ;)
      Tak mi się właśnie wydaje, że śmiało może sobie leżeć, np na kominku, przez cały rok ;)

      Usuń
  10. Cudowna kula, :P a sznurek da nie których jest nie do opanowania :P np dla mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jest, i kolorek róz cudny

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejne arcydzieło - a jakie oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu wspaniała kula, pięknie dopracowana i niesamowicie delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń

* DZIĘKUJĘ za czas, który poświęcasz, by do mnie zajrzeć, za odwiedziny i pozostawione komentarze!

* Zastrzegam sobie prawo do usuwania złośliwych lub obraźliwych komentarzy oraz spamu!